Stabilitate financiară: (Desigur, aici se poate adăuga un scor de credit sau informaţii suplimentare despre istoricul financiar al clientului, dacă este necesar)
Alte surse de venit: _____________________________
Comportament la plată: _____________________________
Răspuns la solicitările anterioare: _____________________________
Detalii Privind Comportamentul Clientului
Preferinţe de comunicare:
Telefonic
E-mail
Întâlniri faţă în faţă
Alte metode (detalii): _____________________________
Canale preferate pentru plăţi:
Transfer bancar
Card de credit
Numerar
Alte metode: _____________________________
Recomandări şi sugestii:
Clientul recomandă o anumită îmbunătăţire a produselor/serviciilor? _____________________________
Posibile îmbunătăţiri în relaţia cu clientul: _____________________________
Analiza Clientului
Profilul clientului: (Un sumar al comportamentului, tipologiei şi obiceiurilor clientului, inclusiv dacă există un risc semnificativ în continuarea relaţiei comerciale, de exemplu, dacă clientul are plăţi restante sau alte semnale de risc financiar)