Sesizare reclamație

Către: [Numele instituției/companiei]
Adresa: [Adresa instituției/companiei]
E-mail: [Adresa de e-mail, dacă este cazul]
Data: _______________

Subiect: Sesizare/Reclamație privind [Descrierea generală a problemei]

Stimată Doamnă/Stimate Domnule,

Subsemnatul/a _______________, domiciliat/ă în _______________, str. _______________, nr. ____, bl. ____, ap. ____, având CNP _______________ și telefon de contact _______________, vă adresez prezenta sesizare/reclamație în legătură cu o situație deosebit de neplăcută pe care am întâmpinat-o și care consider că necesită atenția și remedierea dumneavoastră urgentă.

În data de _______________, am constatat următoarele: [Descriere detaliată a situației]. În mod concret, am observat că [Detalii despre problema întâmpinată, incluzând date exacte, dacă sunt disponibile, cum ar fi facturi, numere de contract, produse sau servicii implicate].

Menționez că această situație contravine [Citat din termeni și condiții, legislație sau regulament relevant], lucru care a condus la [Efectele asupra reclamantului: pierderi financiare, inconveniențe majore, timp pierdut, stres, etc.].

Pentru o mai bună clarificare a circumstanțelor, anexez următoarele documente relevante:

  1. [Document justificativ 1: Factură, chitanță, contract, etc.]
  2. [Document justificativ 2: Fotografii, e-mailuri, conversații, etc.]
  3. [Alte documente relevante].

Prin prezenta, solicit:

  1. [Detalierea soluției dorite, cum ar fi rambursarea unei sume, repararea produsului, scuze oficiale, etc.].
  2. [Alte măsuri necesare pentru remedierea situației].

În cazul în care nu veți lua măsurile necesare pentru soluționarea reclamației mele într-un termen rezonabil de __ zile lucrătoare, îmi rezerv dreptul de a mă adresa instituțiilor abilitate, cum ar fi [Denumirea instituțiilor relevante: ANPC, instanțe judecătorești, alte autorități].

În speranța unei rezolvări prompte și amiabile a acestei situații, vă mulțumesc anticipat pentru atenția acordată și rămân la dispoziția dumneavoastră pentru orice clarificări suplimentare.

Cu stimă,


[Semnătura (dacă e depusă în format fizic)]
[Telefon și e-mail de contact]

Chat