Perioada monitorizării: _______________ Unitatea de învăţământ: _______________ Responsabil monitorizare: _______________
I. DATE GENERALE
- Nume și prenume copil: _______________
- Data nașterii: _______________
- Diagnosticul medical principal: _______________
- Diagnostice asociate: _______________
- Tipul de handicap (conform certificatului de handicap): _______________
- Gradul de handicap: _______________
- Familia:- Nume și prenume părinți/reprezentant legal: _______________
- Adresă: _______________
- Număr de telefon: _______________
 
II. DATE PRIVIND INTEGRAREA În SISTEMUL DE ÎnVĂŢĂMÂNT
- Unitatea de învăţământ frecventată: _______________
- Clasa: _______________
- Tipul de învăţământ (inclusiv, special, la domiciliu): _______________
- Planul educațional individual (PEI):- Există? (Da/Nu): _______________
- Data ultimei revizuiri: _______________
- Observații privind implementarea PEI: _______________
 
- Adaptări educaționale:- Materiale didactice adaptate: _______________
- Program școlar flexibil: _______________
- Alte adaptări: _______________
 
- Evaluarea progresului educațional:- Note/Feedback profesori: _______________
- Participare la activități extrașcolare: _______________
 
III. MONITORIZAREA STĂRII DE SĂNĂTATE
- Consultații medicale:- Medic specialist frecventat: _______________
- Regularitatea vizitelor: _______________
 
- Terapie specifică urmată:- Tipuri de terapie (kineziterapie, logopedie, terapie ocupațională): _______________
- Frecvență: _______________
- Rezultate observate: _______________
 
- Medicație:- Tratament curent: _______________
- Observații privind eficiența și efectele secundare: _______________
 
- Starea generală de sănătate:- Evoluție (ameliorare, stagnare, agravare): _______________
- Incidente medicale recente: _______________
 
IV. MONITORIZAREA SOCIALĂ ȘI COMPORTAMENTALĂ
- Interacțiuni sociale:- Relații cu colegii: _______________
- Participare la activități de grup: _______________
- Dificultăți observate: _______________
 
- Comportament:- Adaptabilitate la mediul școlar: _______________
- Manifestări de anxietate, stres sau agresivitate: _______________
- Alte observații comportamentale: _______________
 
- Sprijin social:- Intervenții oferite de asistenți sociali: _______________
- Susținerea din partea familiei: _______________
 
V. RECOMANDĂRI
- Măsuri educaționale:- Continuarea/ajustarea PEI: _______________
- Introducerea unor activități suplimentare (specificați): _______________
 
- Intervenții medicale:- Consultații suplimentare recomandate: _______________
- Modificări ale terapiei/medicației: _______________
 
- Sprijin social:- Activități de integrare socială: _______________
- Creșterea gradului de implicare familială: _______________
 
VI. CONCLUZII
Monitorizarea realizată asupra copilului _______________ pe perioada _______________ relevă următoarele aspecte principale:
Se recomandă reevaluarea situației la data de _______________ pentru actualizarea informațiilor și identificarea de noi măsuri de sprijin.
Data completării raportului: _______________ Semnătura responsabilului: _______________
