Proces verbal simulare incendiu școală

ȘCOALA GIMNAZIALĂ „______________________”

Data: ________________
Locația: ________________
Ora începerii simulării: ________________
Ora încheierii simulării: ________________
Organizatori: Comisia pentru Protecția Civilă și Situații de Urgență a Școlii

Participanți:

  1. Coordonator: ________________
  2. Responsabil Protecție Civilă: ________________
  3. Reprezentant Pompieri: ________________
  4. Elevi: ________________ (aproximativ 200 de elevi)
  5. Personal didactic: ________________
  6. Personal administrativ: ________________

Scopul simulării:

Simularea incendiului a avut ca scop principal testarea capacității de reacție a elevilor și personalului didactic în cazul unei situații de urgență, precum și evaluarea procedurilor de evacuare și a eficienței echipamentelor de protecție și a resurselor disponibile.

Desfășurarea simulării:

  1. Anunțarea incendiului: La ora ________________, a fost declanșat sistemul de alarmare (sonerie de urgență) pentru a semnala începutul simulării. Elevii au fost instruiți anterior despre semnificația semnalului.
  2. Evacuarea: În conformitate cu planul de evacuare:
    • Elevii au fost instruiți să părăsească sălile de clasă în liniște și să se îndrepte spre ieșirile de urgență.
    • Profesorii au monitorizat și au asistat elevii în procesul de evacuare.
    • Timpul total de evacuare a fost de ________________, iar toți elevii și personalul au ajuns în curtea școlii, unde s-au adunat la locul de întâlnire stabilit.
  3. Verificarea prezenței: La locul de întâlnire, profesorii au realizat o verificare a prezenței elevilor. Au fost identificați toți elevii, iar absențele au fost raportate responsabilului de protecție civilă.
  4. Intervenția echipei de pompieri: Echipa de pompieri, condusă de ________________, a demonstrat utilizarea echipamentului de stingere a incendiilor și a explicat măsurile de prim ajutor în cazul unei intoxicații cu fum.
  5. Evaluarea simulării: La finalul activității, a avut loc o sesiune de feedback în care au fost discutate aspectele pozitive și negative ale simulării. Au fost punctate următoarele observații:
    • Aspecte pozitive:
      • Timpul de evacuare a fost unul satisfăcător.
      • Colaborarea dintre profesori și elevi a fost eficientă.
      • Elevii au respectat instrucțiunile și au reacționat calm.
    • Aspecte de îmbunătățire:
      • Necesitatea de a repeta simularea pentru clasele mai mici, care nu au participat la această activitate.
      • Îmbunătățirea semnalizării ieșirilor de urgență.
      • Necesitatea organizării unor sesiuni de instruire suplimentare pentru personalul didactic în ceea ce privește intervenția în situații de urgență.

Concluzii:

Simularea incendiului a fost un exercițiu benefic pentru întregul colectiv al școlii. A demonstrat importanța pregătirii și a colaborării în gestionarea situațiilor de urgență. Comisia pentru Protecția Civilă și Situații de Urgență va elabora un plan de acțiune pentru a implementa măsurile de îmbunătățire identificate.

Întocmit de:


Semnătura: _________________________

Data: ________________

Chat