Nr. ___________
Data: ___________
Locul desfășurării ședinței:
[Locația unde a avut loc ședința, adresa completă]
Participanți:
- [Nume complet – Funcția]
- [Nume complet – Funcția]
- [Nume complet – Funcția]
… [lista completă a participanților]
Ședința a fost deschisă de către:
[numele persoanei care a deschis ședința], în calitate de [funcția în ONG] la ora [ora], care a prezentat ordinea de zi propusă.
Ordinea de zi:
- Aprobarea procesului verbal al ședinței anterioare
- Procesul verbal al ședinței din [data] a fost citit și aprobat în unanimitate.
- Nicio obiecție nu a fost adusă la conținutul acestuia.
- Prezentarea raportului de activitate pe anul [X]
- [Descriere detaliată a activităților desfășurate de ONG, inclusiv proiecte, evenimente, campanii desfășurate, impactul acestora asupra comunității, etc.]
- [Rapoarte financiare (dacă sunt relevante), surse de finanțare, cheltuieli și venituri]
- [Rezultatele obținute și efectele pozitive sau provocările întâmpinate]
- Planificarea proiectelor pentru anul [X+1]
- [Detalii despre proiectele viitoare, obiectivele acestora, scopurile specifice și impactul scontat]
- [Descrierea surselor de finanțare pentru proiecte, strategii de implementare, parteneriate necesare]
- [Discuții despre termenele și resursele necesare pentru implementarea proiectelor]
- [Responsabilitățile fiecărui membru în cadrul proiectelor]
- Revizuirea statutului și reglementărilor interne ale organizației
- [Modificări propuse în statutul organizației, proceduri de funcționare, sau alte reglementări interne care urmează să fie aprobate]
- [Discuții și observații asupra acestor propuneri]
- [Aprobarea sau ajustarea acestora]
- Discuții referitoare la campaniile de fundraising
- [Analiza activităților de strângere de fonduri din ultima perioadă]
- [Discutarea planurilor viitoare de fundraising, inclusiv tipurile de evenimente organizate, parteneriatele și sursele de donații]
- [Detalii despre strategii de atragere a fondurilor și promovarea acestora]
- Divers
- [Diverse puncte aduse în discuție de participanți: recomandări, îngrijorări, sugestii pentru îmbunătățirea activităților organizației, colaborări viitoare, etc.]
- [Măsuri și decizii luate în urma acestora]
Deciziile adoptate:
- Aprobarea raportului de activitate pe anul [X], cu un vot unanim.
- Aprobarea planului de proiecte pentru anul [X+1], cu mențiunea de a revizui strategia de implementare în cadrul următoarei ședințe.
- Modificarea statutului: Au fost aprobate schimbările propuse la punctele [specifică punctele], urmând ca noile reglementări să intre în vigoare la data [data].
- Organizarea unui eveniment de fundraising pe data de [data], pentru strângerea de fonduri destinate proiectului [denumirea proiectului].
Încheiere:
Ședința s-a încheiat la ora [ora finalizării], iar procesul verbal a fost aprobat în unanimitate de către toți membrii prezenți.
Semnături:
[Semnătura Președintelui]
[Funcția]
[ONG]
[Semnătura Secretarului]
[Funcția]
[ONG]
[Semnătura altui membru]
[Funcția]
[ONG]