Proces verbal consiliu profesoral

Școala Gimnazială _______________________

Data: _______________________

Ora: _______________________

Locul: Sala de Consiliu, Școala Gimnazială _______________________

Ordinea de zi:

  1. Deschiderea ședinței și constatarea prezenței
  2. Aprobarea procesului-verbal al ședinței anterioare
  3. Discuții privind rezultatele evaluării elevilor semestrul I
  4. Analiza performanței academice a elevilor și măsuri de îmbunătățire
  5. Propuneri pentru activitățile extracurriculare
  6. Organizarea examenelor pentru elevii de clasa a VIII-a
  7. Probleme administrative și logistica școlii
  8. Diverse

Desfășurarea ședinței:

  1. Deschiderea ședinței și constatarea prezenței:

Ședința Consiliului Profesoral al Școlii Gimnaziale _______________________ a fost deschisă la ora ________ de către domnul/dna _____________, director al instituției. Au fost prezenți următorii membri ai consiliului:

  • _______________ (Profesor limba și literatura română)
  • _______________ (Profesor matematică)
  • _______________ (Profesor educație fizică)
  • _______________ (Profesor științe)
  • _______________ (Profesor educație muzicală)
  • _______________ (Profesor educație tehnologică)
  • _______________ (Consilier școlar)

A fost constatat că există cvorum, ședința putând să continue conform ordinii de zi stabilite.

  1. Aprobarea procesului-verbal al ședinței anterioare:

Procesul-verbal al ședinței anterioare a fost discutat și aprobat în unanimitate. Nu au existat observații sau modificări propuse.

  1. Discuții privind rezultatele evaluării elevilor semestrul I:

Doamna/domn profesor _____________ a prezentat rezultatele evaluării elevilor din semestrul I, subliniind evoluțiile și dificultățile întâmpinate de către aceștia în perioada de învățământ. Au fost discutate statisticile privind procentul de promovabilitate în diverse discipline, iar concluziile principale sunt:

  • Un procent de 80% dintre elevi au obținut rezultate satisfăcătoare la evaluările scrise, însă există un număr semnificativ de elevi care nu au atins pragul minim de 50% la testele de matematică și limba română.
  • Elevii din clasele a VII-a și a VIII-a au manifestat un progres notabil în domeniul științelor exacte.

În urma acestei analize, s-au propus măsuri de îmbunătățire a rezultatelor, cum ar fi:

  • Organizarea unor sesiuni de recuperare pentru elevii cu dificultăți la matematică și limba română.
  • Implementarea unor activități de învățare interactivă pentru stimularea interesului elevilor pentru științele exacte.
  • Monitorizarea continuă a progresului elevilor prin evaluări periodice.
  1. Analiza performanței academice a elevilor și măsuri de îmbunătățire:

Consiliul a discutat în detaliu despre performanța elevilor din fiecare clasă, în special din perspectiva rezultatelor la teste și teme. S-a concluzionat că, în general, elevii de gimnaziu au nevoie de o abordare mai personalizată a învățării, astfel încât să își poată îmbunătăți performanțele academice.

Printre măsurile propuse pentru îmbunătățirea performanțelor academice ale elevilor se numără:

  • Creșterea numărului de sesiuni de consiliere educațională, inclusiv pentru elevii cu dificultăți de învățare.
  • Colaborarea mai strânsă între profesori pentru a stabili strategii comune de învățare diferențiată.
  • Încurajarea elevilor să participe la olimpiadele și concursurile școlare pentru a-și dezvolta abilitățile academice.
  1. Propuneri pentru activitățile extracurriculare:

Doamna/domn profesor _____________ a propus organizarea unui program extracurricular pentru elevii din clasele V-VIII, care să includă activități culturale și recreative. S-au menționat, printre altele, organizarea unui concurs de creație literară, a unor excursii educative și activități sportiv-recreative.

De asemenea, s-a propus introducerea unor sesiuni de teatru și dans pentru elevi, cu scopul de a le stimula creativitatea și încrederea în sine.

  1. Organizarea examenelor pentru elevii de clasa a VIII-a:

Directorul școlii a prezentat propunerile privind organizarea examenelor de final de ciclu gimnazial pentru elevii de clasa a VIII-a. S-au discutat detalii organizatorice legate de desfășurarea probelor, stabilirea calendarului examenelor și măsurile de prevenire a fraudelor.

S-a decis, de asemenea, să se asigure o pregătire suplimentară pentru acești elevi prin organizarea unor sesiuni de pregătire intensivă, în special la disciplinele de limba și literatura română și matematică.

  1. Probleme administrative și logistica școlii:

Domnul/dna _____________ (administrator) a adus în discuție mai multe aspecte administrative legate de infrastructura școlii, printre care necesitatea renovării unor săli de clasă și achiziționarea de noi materiale didactice.

S-a hotărât alocarea unui buget suplimentar pentru renovarea sălilor de clasă, precum și organizarea unui plan de dotare cu tehnologie educațională modernă (table interactive, calculatoare).

  1. Diverse:
  • S-a discutat despre implementarea unui program de monitorizare a comportamentului elevilor și a relațiilor dintre profesori și părinți, pentru a îmbunătăți comunicarea și cooperarea în vederea unui învățământ de calitate.
  • S-a propus începerea unei campanii de sensibilizare privind importanța lecturii și implicarea părinților în educația copiilor.

Încheierea ședinței:

Ședința s-a încheiat la ora ________, cu mulțumiri adresate tuturor participanților pentru contribuțiile aduse. Următoarea ședință a Consiliului Profesoral va avea loc la data de __________.

Proces-verbal întocmit de:


(Secretar Consiliu Profesoral)

Semnătura Directorului:

Chat