Proces verbal al absetelor nemotivate

Nr. _______/________
Data: ___________
Locația: ___________

Subiect: Proces verbal al absențelor nemotivate

Componența Comisiei:

  1. _______________ – Președinte
  2. _______________ – Secretar
  3. _______________ – Membru
  4. _______________ – Membru

Context:
În conformitate cu regulamentul instituției și legislația în vigoare referitoare la educația formală, s-a convocat comisia în data de ___________ pentru a analiza absențele nemotivate ale elevilor din cadrul clasei ________, semnalate pe parcursul semestrului __________.

Constatări:
După examinarea registrului de prezență și a justificărilor prezentate de către elevi, comisia a identificat următoarele absențe nemotivate:

  1. Numele elevului: __________
    Numărul de absențe nemotivate: ____
    Perioada: __________
    Motivul (dacă este disponibil): __________
  2. Numele elevului: __________
    Numărul de absențe nemotivate: ____
    Perioada: __________
    Motivul (dacă este disponibil): __________
  3. Numele elevului: __________
    Numărul de absențe nemotivate: ____
    Perioada: __________
    Motivul (dacă este disponibil): __________

(Se va continua cu listarea absențelor nemotivate pentru fiecare elev identificat.)

Discuții:
În cadrul întâlnirii, s-au analizat cauzele posibile ale absențelor nemotivate, incluzând:

  • Probleme personale sau familiale
  • Lipsa motivației pentru studiu
  • Alte circumstanțe care pot influența prezența la școală

De asemenea, s-au discutat măsuri de intervenție pentru a sprijini elevii în a-și justifica absențele și a preveni apariția unor astfel de situații în viitor. Comisia a subliniat importanța colaborării cu părinții și consilierea elevilor pentru a asigura un mediu educațional favorabil.

Decizii:
Comisia a decis următoarele măsuri:

  1. Informarea părinților elevilor cu absențe nemotivate prin scrisori oficiale.
  2. Organizarea de sesiuni de consiliere pentru elevii afectați, în scopul identificării cauzelor absențelor și a găsirii de soluții adecvate.
  3. Stabilirea unei întâlniri cu părinții pentru discutarea situației și a posibilităților de sprijin.

Încheiere:
Prezentul proces verbal a fost redactat și semnat de către membrii comisiei în două exemplare, unul pentru arhiva instituției și altul pentru fiecare dintre elevii menționați, în vederea informării acestora și a părinților lor.

Semnături:


Președinte: _______________


Secretar: _______________


Membru: _______________


Membru: _______________

Data: ___________

Chat