Proces verbal adunare generală asociație non profit

ASOCIAȚIA [NUMELE ASOCIAȚIEI]

Nr. [____] din [Data]

În conformitate cu prevederile statutului și cu respectarea normelor legale în vigoare, la data de [], începând cu ora [], s-a întrunit Adunarea Generală a membrilor Asociației [Numele Asociației], la sediul social al acesteia, situat în [Adresa completă], în vederea discutării și luării unor decizii referitoare la diverse aspecte administrative și organizatorice ale activității asociației.

La adunarea generală au participat un număr de [____] membri, atât prezenți fizic, cât și reprezentanți prin mandat, conform listei de prezență atașate prezentului proces verbal. Adunarea generală a fost legal constituită, având cvorumul necesar pentru desfășurarea lucrărilor, respectând astfel prevederile statutului Asociației.

ORDINEA DE ZI

Ordinea de zi a adunării generale a fost comunicată membrilor cu [____] zile înainte de data convocării, iar punctele de pe ordinea de zi au fost următoarele:

  1. Aprobarea procesului verbal al adunării generale anterioare
  2. Prezentarea raportului de activitate al Consiliului Director pe anul [____]
  3. Aprobarea bilanțului financiar pentru anul [____]
  4. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul [____]
  5. Revizuirea și modificarea statutului asociației
  6. Divers

DESFĂȘURAREA ADUNĂRII GENERALE

1. Aprobarea procesului verbal al adunării generale anterioare

Procesul verbal al adunării generale din data de [____], convocată conform statutului, a fost prezentat pentru aprobare. După citirea procesului verbal, nu au fost făcute obiecțiuni, iar acesta a fost aprobat în unanimitate de către membrii prezenți, cu următoarele completări: [se menționează completările, dacă este cazul].

2. Prezentarea raportului de activitate al Consiliului Director pe anul [____]

Domnul/Dna [Numele Președintelui], Președintele Consiliului Director, a prezentat raportul anual de activitate al asociației pe anul []. Raportul a cuprins detalii privind activitățile desfășurate, proiectele implementate, parteneriatele stabilite și rezultatele obținute în cadrul acestora. S-au discutat, de asemenea, obiectivele pentru anul [] și progresul realizat în raport cu strategia stabilită anterior. Membrii au apreciat activitatea desfășurată și au solicitat informații suplimentare cu privire la [detalii suplimentare].

3. Aprobarea bilanțului financiar pentru anul [____]

Domnul/Dna [Numele Trebuinței], responsabil financiar al asociației, a prezentat bilanțul financiar al anului [____], care include bilanțul contabil, situația veniturilor și cheltuielilor, precum și raportul de audit financiar, dacă este cazul. După discuțiile avute și clarificările solicitate de membrii prezenți, bilanțul financiar a fost supus aprobării. A fost aprobat în unanimitate de către membrii Adunării Generale, cu următoarele observații [detalii, dacă sunt necesare].

4. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul [____]

Comitetul executiv a prezentat proiectul de buget pentru anul [____], subliniind principalele surse de venit și destinațiile de cheltuieli, inclusiv proiectele și activitățile planificate. Bugetul a fost discutat pe larg, iar membrii au solicitat lămuriri suplimentare privind [puncte specifice]. După îndeplinirea acestora, bugetul a fost supus votului și a fost aprobat cu majoritate de voturi.

5. Revizuirea și modificarea statutului asociației

În cadrul acestui punct de pe ordinea de zi, a fost discutată propunerea de modificare a statutului asociației, în conformitate cu noile reglementări legale și necesitățile organizației. Modificările propuse au fost prezentate de către [Numele persoanei sau organului care a propus modificările] și au fost detaliate pe puncte specifice. După dezbateri și discuții, modificările au fost aprobate de majoritatea membrilor prezenți, urmând ca acestea să fie înregistrate la autoritățile competente pentru validare.

6. Divers

La acest punct, membrii au ridicat diverse probleme administrative și organizatorice, precum [exemple de teme abordate]. De asemenea, au fost formulate propuneri de colaborare cu alte organizații, de participare la noi proiecte sau de dezvoltare a unor programe educaționale. Discuțiile au fost constructive, iar propunerile vor fi luate în considerare în cadrul viitoarelor reuniuni ale Consiliului Director.

CONCLUZII ȘI DECIZII

În urma discuțiilor, s-au luat următoarele decizii:

  1. Aprobare proces verbal al adunării generale anterioare.
  2. Aprobare raport de activitate al Consiliului Director pentru anul [____].
  3. Aprobare bilanț financiar pentru anul [____].
  4. Aprobare buget de venituri și cheltuieli pentru anul [____].
  5. Modificare statutului asociației conform propunerilor discutate.
  6. Acceptarea diverselor propuneri de dezvoltare și colaborare.

Adunarea generală s-a încheiat la ora [____], după ce toate punctele de pe ordinea de zi au fost dezbătute și aprobate.

Președinte
[Numele Președintelui]

Secretar
[Numele Secretarului]

[Semnătura Președintelui]
[Semnătura Secretarului]

Anexe:

  • Lista de prezență
  • Raport de activitate
  • Bilanț financiar
  • Buget de venituri și cheltuieli
  • Modificările statutului
Chat