Proces verbal activitate bullying

PROCES VERBAL
Privind activitatea de bullying

Încheiat astăzi, ____________, la sediul _____________, în cadrul școlii _____________, în urma incidentului raportat privind comportamente de bullying între elevi.

Participanți:

  1. _____________ – director al instituției de învățământ
  2. _____________ – consilier școlar
  3. _____________ – reprezentant al părinților
  4. _____________ – elevul victimă
  5. _____________ – elevul agresor
  6. _____________ – martor (elev)

Obiectul procesului verbal:
Documentarea incidentului de bullying, analiza circumstanțelor și stabilirea măsurilor necesare pentru prevenirea și combaterea acestui fenomen în cadrul instituției.

Descrierea incidentului:
În data de ____________, elevul _____________ a fost supus unui comportament de bullying din partea elevului _____________. Incidentul a fost raportat de către martorul _____________, care a observat următoarele:

  • Elevul _____________ a fost insultat în mod repetat de către agresor, folosind expresii jignitoare și umilitoare.
  • Au fost folosite comentarii degradante referitoare la aspectul fizic și abilitățile academice ale victimei.
  • Victima a fost exclusă de la activitățile de grup, ceea ce a dus la izolarea socială a acesteia.

Discuții ulterioare:
În urma unei întâlniri cu elevul victimă, acesta a relatat că incidentul a avut un impact negativ asupra stării sale emoționale, provocându-i anxietate și stres. De asemenea, a menționat că nu a avut curajul să raporteze incidentul mai devreme din frica de represalii.

Elevul agresor, _____________, a recunoscut că a acționat impulsiv și a afirmat că nu a realizat gravitatea comportamentului său. A fost însoțit de un părinte, care a subliniat importanța educației despre empatie și respect între colegi.

Măsuri propuse:

  1. Consiliere psihologică pentru elevul victimă, în vederea gestionării emoțiilor negative cauzate de bullying.
  2. Program de educație socială pentru elevii din clasă, axat pe respect, empatie și comunicare eficientă.
  3. Disciplină pentru elevul agresor, în conformitate cu regulamentul școlii, care poate include o atenționare scrisă și participarea la sesiuni de consiliere.
  4. Monitorizarea constantă a relațiilor interumane în cadrul clasei, pentru a preveni alte incidente de acest tip.

Concluzie:
Se recomandă desfășurarea unei ședințe cu părinții pentru a discuta despre comportamentele de bullying și importanța unui mediu școlar sigur și respectuos. Procesul verbal va fi arhivat și va rămâne la dispoziția conducerii școlii pentru eventuale referințe viitoare.

Semnături:


Director, _____________


Consilier școlar, _____________


Reprezentant părinți, _____________


Elev victimă, _____________


Elev agresor, _____________


Martor (elev), _____________

Data: _____________

Chat