Nr. __________ / __________
Unitatea de Învățământ: __________
Adresa: __________
Telefon: __________
Email: __________
Data: __________
Locația: __________
Comisia de Disciplină:
- __________ – Președinte
- __________ – Membru
- __________ – Membru
Subiect: Proces Verbal privind abaterea disciplinară a elevului __________, clasa __________.
1. Contextul Abaterii:
În data de __________, în cadrul orei de __________, elevul __________, în calitate de student la clasa __________, a fost surprins în timpul activităților didactice desfășurând comportamente inadecvate, contrare normelor de conduită stabilite de regulamentul școlii. Aceste comportamente au fost sesizate de către cadrele didactice și au inclus:
- Vorbirea în mod excesiv și necontrolat în timpul orei, deranjând procesul de învățare.
- Utilizarea telefonului mobil fără permisiune, în timpul orei, pentru activități necorespunzătoare.
- Neîndeplinirea sarcinilor de lucru și refuzul de a colabora cu colegii.
2. Măsurile Imediate:
În urma constatării abaterilor menționate, s-a decis convocarea comisiei de disciplină pentru a evalua gravitatea comportamentului elevului și pentru a propune măsuri corective. Elevul a fost informat despre convocarea comisiei și a fost invitat să se prezinte cu un reprezentant (părinte/ tutore) în data de __________.
3. Audierea Elevului:
La data menționată, elevul __________, împreună cu __________ (reprezentantul său), a fost audiat de către membrii comisiei. Elevul a fost întrebat despre comportamentul său, motivându-și acțiunile prin:
- Presiunea resimțită în cadrul orelor.
- Neînțelegerea sarcinilor de lucru.
4. Analiza Comisiei:
Comisia a analizat circumstanțele abaterii, luând în considerare:
- Contextul social și emoțional al elevului.
- Impactul comportamentului asupra colegilor și profesorului.
- Reglementările interne ale unității de învățământ.
5. Decizia Comisiei:
În urma deliberărilor, comisia a hotărât următoarele măsuri disciplinare:
- Avertisment scris – Elevul va primi un avertisment scris, care va fi înregistrat în dosarul său personal.
- Participarea la sesiuni de consiliere – Elevul va participa la sesiuni de consiliere psihologică, pentru a-l ajuta să gestioneze mai bine stresul și să îmbunătățească comportamentele sociale.
- Implicarea în activități extracurriculare – Elevul va fi încurajat să participe la activități extracurriculare, pentru a promova cooperarea și dezvoltarea personală.
6. Încheierea Procesului Verbal:
Acest proces verbal a fost redactat în două exemplare, unul destinat elevului și unul păstrat în arhiva unității de învățământ.
Semnăturile membrilor comisiei:
(Președinte)
(Membru)
(Membru)
Elev: __________
Reprezentant: __________
Data: __________