Plan de intervenție

I. Date generale:

  • Nume beneficiar: ___________
  • Data nașterii: ___________
  • CNP: ___________
  • Adresa: ___________
  • Număr telefon: ___________
  • Data întocmirii planului de intervenție: ___________
  • Data ultimei evaluări: ___________
  • Intervenția este solicitată de: ___________ (ex: familie, școală, autorități)

II. Scopul intervenției:

Scopul principal al acestui plan de intervenție este de a răspunde nevoilor identificate ale beneficiarului ___________, prin crearea unui cadru de intervenție personalizat, care să contribuie la îmbunătățirea bunăstării acestuia în diverse domenii (social, educațional, emoțional, etc.), urmărind obținerea unor progrese semnificative în direcțiile stabilite.

III. Obiective specifice:

  1. Obiectivul 1:
    • Detalii obiectivului: ___________
    • Termen de realizare: ___________
    • Resurse necesare: ___________
    • Responsabilități: ___________
  2. Obiectivul 2:
    • Detalii obiectivului: ___________
    • Termen de realizare: ___________
    • Resurse necesare: ___________
    • Responsabilități: ___________
  3. Obiectivul 3:
    • Detalii obiectivului: ___________
    • Termen de realizare: ___________
    • Resurse necesare: ___________
    • Responsabilități: ___________

IV. Evaluarea inițială a beneficiarului:

Evaluarea inițială a fost realizată în urma discuțiilor directe cu beneficiar și cu persoanele implicate în viața acestuia (familie, educatori, psihologi, etc.). În urma analizei, s-au identificat următoarele aspecte semnificative:

  • Aspecte pozitive:
    • ___________ (ex: abilități de comunicare, autonomie în activitățile zilnice)
  • Dificultăți identificate:
    • ___________ (ex: probleme de comportament, dificultăți în învățare, anxietate)
  • Resurse interne și externe:
    • ___________ (ex: susținere familială, resurse financiare, rețea de sprijin social)

V. Strategii și intervenții propuse:

  1. Intervenție educațională:
    • Modificarea metodei de predare pentru a se adapta stilului de învățare al beneficiarului. Se vor implementa activități educaționale care vizează dezvoltarea abilităților cognitive și sociale.
    • Activitățile vor include jocuri educaționale, lecții interactive și exerciții de auto-reglare.
    • Se vor monitoriza progresele la fiecare două săptămâni.
  2. Intervenție psihologică:
    • Terapie cognitiv-comportamentală pentru a reduce nivelul de anxietate și pentru a îmbunătăți abilitățile de gestionare a emoțiilor.
    • Se vor organiza sesiuni săptămânale de consiliere psihologică, adaptate nevoilor specifice ale beneficiarului.
    • Evaluarea progresului va fi realizată la fiecare 4 săptămâni.
  3. Sprijin social:
    • Crearea unui plan de integrare socială, care va include activități de grup, vizite la instituții educaționale și recreative.
    • Va fi susținută participarea la activități extrașcolare pentru dezvoltarea abilităților de socializare.
    • Se va coordona cu diverse organizații și instituții pentru a asigura resursele necesare.

VI. Resurse necesare:

  • Resurse umane:
    • Psiholog: ___________
    • Educator: ___________
    • Asistent social: ___________
    • Alți profesioniști: ___________
  • Resurse materiale:
    • Materiale educaționale: ___________
    • Spațiu pentru ședințe de terapie: ___________
    • Alte resurse: ___________

VII. Monitorizarea progresului:

  • Monitorizarea obiectivelor:
    Monitorizarea progresului se va face prin evaluări periodice la intervale de două săptămâni pentru obiectivele educaționale și la fiecare lună pentru obiectivele psihologice și sociale. Vor fi utilizate scale de evaluare standardizate și observații directe.
  • Raportul de progres:
    Un raport de progres detaliat va fi întocmit la fiecare 3 luni și va include evaluarea fiecărui obiectiv specific în raport cu rezultatele obținute.

VIII. Ajustarea planului de intervenție:

În funcție de rezultatele monitorizării și de feedback-ul beneficiarului și al persoanelor implicate în procesul de intervenție, planul de intervenție va fi ajustat. Aceste ajustări vor include modificarea strategiilor, stabilirea unor noi obiective sau resurse suplimentare.

IX. Responsabilități și roluri:

  • Responsabilitățile principalului coordonator al intervenției: ___________
  • Responsabilitățile colaboratorilor: ___________
  • Rolurile familiei în intervenție: ___________

X. Concluzie:

Acest plan de intervenție este adaptat nevoilor și specificului beneficiarului și urmărește atingerea unui echilibru între resursele disponibile și scopurile stabilite. Implementarea acestuia va contribui la dezvoltarea personală și la integrarea beneficiarului într-un mediu favorabil creșterii și evoluției.

Semnătura coordonatorului intervenției:


Semnătura beneficiarului (dacă este cazul):


Semnătura părintelui/ tutorelui (dacă este cazul):

Chat