Ordine de zi adunare generală asociație proprietari

Data: ___________
Ora: ___________
Locația: ___________

Președintele Asociației de Proprietari, _______________, convoacă Adunarea Generală a Asociației de Proprietari pentru data de ___________, la ora ___________, în locația specificată mai sus.

Ordinea de zi propusă pentru această adunare generală este următoarea:

  1. Deschiderea lucrărilor Adunării Generale
    • Verificarea cvorumului de prezență.
    • Aprobarea ordinii de zi.
    • Aprobarea procesului-verbal al adunării anterioare (dacă este cazul).
  2. Raportul Președintelui Asociației de Proprietari
    • Prezentarea activităților desfășurate de asociație în perioada precedentă.
    • Starea generală a imobilului și măsurile luate pentru întreținerea și administrarea acestuia.
  3. Raportul Comitetului Executiv / Administratorului Asociației
    • Prezentarea situației financiare a asociației (venituri și cheltuieli).
    • Detalierea plăților restante ale locatarilor.
    • Bugetul estimativ pentru anul următor.
    • Situația fondului de reparații și investiții.
    • Rapoarte privind activitatea serviciilor de întreținere (măturat, curățenie, iluminat, etc.).
  4. Aprobarea bugetului anual
    • Prezentarea propunerilor pentru bugetul anual de întreținere.
    • Discuții și aprobare buget estimativ al cheltuielilor pentru anul următor.
    • Stabilirea cotizației lunare pentru fiecare apartament/locatar.
  5. Discuții privind întreținerea imobilului
    • Identificarea problemelor de întreținere curentă și reparatii necesare.
    • Propunerea și aprobarea unor noi contracte de prestări servicii (ex: lifturi, curățenie, întreținere spații comune, etc.).
    • Discuții despre renovarea sau reabilitarea unor părți ale imobilului (ex: fațade, acoperișuri, instalații electrice).
  6. Aprobarea lucrărilor de reparații și investiții
    • Discutarea și aprobarea lucrărilor de reparații majore (ex: schimbarea țevilor, refacerea izolației termice, etc.).
    • Aprobarea unor investiții noi pentru îmbunătățirea condițiilor imobilului (ex: instalarea unui sistem de securitate, renovarea spațiilor comune, etc.).
  7. Diverse
    • Propunerea de teme noi pentru viitoare întâlniri ale Adunării Generale.
    • Soluționarea unor probleme specifice ridicate de proprietari (ex: conflicte între locatari, modificări în utilizarea spațiilor comune).
    • Diverse propuneri de îmbunătățire a relațiilor între proprietari și administrator.
  8. Închiderea lucrărilor Adunării Generale
    • Încheierea discuțiilor și votarea hotărârilor.
    • Fixarea datei și locului pentru următoarea adunare generală.

Notă importantă:
Toți proprietarii sunt invitați să participe la adunare pentru a asigura un proces decizional transparent și eficient. Vă rugăm să confirmați prezența dumneavoastră la întâlnire până la data de ___________.

Președintele Asociației de Proprietari


Aceasta este o variantă detaliată a unui model de ordine de zi pentru o Adunare Generală a Asociației de Proprietari, care poate fi adaptată în funcție de nevoile și particularitățile fiecărei asociații.

Chat