Notă de recepție neplătitor de TVA

Nr. __________ / _______________________

Către:


Adresă: ________________________


Telefon: ________________________
Fax: ____________________________
Email: __________________________

Societatea: ____________________
CUI: _____________________________
Sediu: __________________________
Cont bancar: ____________________

RECEPȚIE LIVRARE PRODUSE / SERVICII
Data: _____________________________
Ora: _______________________________

În baza acordului încheiat între părțile semnatare, respectiv între [Denumirea Societății] și [Numele furnizorului], pentru livrarea de produse / servicii conform specificațiilor stipulate în contractul nr. _________ din _________, se consemnează următoarele:

1. Datele livrării:

  • Furnizor: _______________________________
  • Destinatar: _____________________________
  • Număr document transport: _____________________
  • Tip livrare: [Transport marfă / Predare pe bază de comandă, etc.]
  • Locație livrare: ___________________________

2. Detaliile livrării (Produse / Servicii):
Conform facturii sau documentelor însoțitoare emise de furnizor, produsele / serviciile au fost primite în stare corespunzătoare și în cantitățile specificate după cum urmează:

Nr. Crt.Denumire produs/serviciuCantitateUnitate măsurăPreț unitar (fără TVA)Valoare totală (fără TVA)Observații
1_______________________________________________________________________________________________________
2_______________________________________________________________________________________________________
3_______________________________________________________________________________________________________

Total marfă / servicii (fără TVA): _____________________
Valoare totală (fără TVA): ___________________________

3. Condiții de livrare:

  • Produsele livrate sunt conforme cu specificațiile stabilite în contract.
  • Toate mărfurile au fost verificate în prezența reprezentanților ambelor părți, confirmându-se că nu există diferențe față de comanda / contractul inițial.
  • Se confirmă că produsele au fost livrate într-o stare perfectă de funcționare și în conformitate cu reglementările legale în vigoare.
  • [Alte condiții particulare de livrare sau acceptare a produselor]

4. Reconfirmarea livrării:
Prin semnătura de mai jos, destinatarul confirmă primirea integrală a produselor / serviciilor și se angajează să transmită orice observație în termen de ___ zile de la recepție, în caz contrar, se consideră că livrarea a fost acceptată conform condițiilor specificate.

5. Mențiuni suplimentare:

  • Având în vedere că furnizorul nu este înregistrat în scopuri de TVA, prețul facturat nu include taxa pe valoarea adăugată.
  • Conform legislației în vigoare, se menționează că livrarea produselor/serviciilor nu se supune TVA-ului.

6. Declarația semnatarului:
Prin semnătura de mai jos, se confirmă că livrarea s-a realizat conform termenilor și condițiilor specificate în contractul inițial, fără a fi observate neconformități.
În cazul în care ulterior se identifică eventuale neconformități sau abateri, se va întocmi un proces-verbal de constatare, urmând ca măsurile corespunzătoare să fie luate de comun acord.

Semnătura destinatarului: ________________________
Semnătura furnizorului: ________________________

Mențiuni finale:
Această notă de recepție se întocmește în două exemplare, dintre care unul rămâne la furnizor, iar celălalt la destinatar.
Datele și condițiile din prezentul document sunt conforme cu înțelegerea părților, iar orice modificare ulterioară va fi făcută în mod oficial prin acord scris.

Semnat de:


[Numele și funcția persoanei responsabile]


[Semnătura și ștampila firmei]

Chat