Notă de intrare recepție

Nr. ___________
Data: ____________

Către:
[Departamentul / Numele persoanei responsabile]
[Unitatea / Organizația]
[Adresa completă]

Subiect: Recepția documentelor / bunurilor

Prin prezenta, se confirmă recepția documentelor / bunurilor menționate mai jos, primite de la ____________ (numele expeditorului sau al instituției, dacă este cazul), în data de ___________.

Detalii documente / bunuri primite:

  1. Descrierea documentului / bunului: [ex. raport financiar, cerere, contract, echipamente, etc.]
    Cantitate / Număr de pagini: ____________
    Observații: [dacă este cazul, orice detaliu important sau observație legată de documentul primit, cum ar fi starea acestuia, completitudinea sau orice nereguli]
  2. Descrierea documentului / bunului: [ex. factură, livrare material, etc.]
    Cantitate / Număr de pagini: ____________
    Observații: ____________

[Adaugă mai multe puncte dacă este cazul]

Semnătura responsabilului de recepție:
[Numele complet]
[Funcția]
[Semnătura]
[Data]


Notă:

  1. Expeditor: [numele expeditorului / instituției]
  2. Destinatar: [numele persoanei sau departamentului care primește documentele]
  3. Locația: [adresă exactă sau sediu dacă este cazul]
Chat