În temeiul:
- Articolele 51, 52 și 53 din Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii,
- Art. 1 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor,
- Articolele 12 și 14 din Regulamentul Intern,
Având în vedere:
- Cererea angajatului ___________ [numele complet al angajatului], înregistrată la Departamentul Resurse Umane cu nr. _________ din data de ____________, prin care solicită încetarea suspendării contractului de muncă în urma perioadei de concediu pentru creșterea unui copil,
- Încheierea suspendării contractului individual de muncă începând cu data de ____________ [data începerii suspendării] din cauza acordării concediului pentru creșterea copilului,
- Finalizarea perioadei legale de acordare a concediului pentru creșterea copilului, respectiv începerea activității angajatului în cadrul companiei,
- Respectarea reglementărilor legale în vigoare și a clauzelor stipulate în Contractul Individual de Muncă,
DECID:
Art. 1 – Încetarea suspendării contractului de muncă
Se dispune încetarea suspendării contractului individual de muncă al angajatului ___________ [numele angajatului], începând cu data de _____________ [data de reluare a activității]. Suspendarea a avut loc pe perioada concediului acordat pentru creșterea copilului, conform Ordonanței de Urgență nr. 111/2010 și prevederilor aplicabile din Codul Muncii.
Art. 2 – Reluarea activității
Angajatul va relua activitatea în cadrul companiei începând cu data de _____________ [data de reluare a activității], la același post ocupat anterior suspendării, respectiv ________________ [denumirea postului]. Activitatea va fi desfășurată conform programului de lucru stabilit anterior suspendării și va respecta toate condițiile stipulate în contractul de muncă.
Art. 3 – Drepturi și obligații după reluarea activității
După reluarea activității, angajatul va beneficia de toate drepturile salariale prevăzute în Contractul Individual de Muncă, cu excepția indemnizației de creștere a copilului, care încetează începând cu data reluării activității. Salariul va fi calculat conform prevederilor legale și ale reglementărilor interne aplicabile. De asemenea, angajatul va avea obligația de a respecta atribuțiile postului și de a se conforma regulamentului intern al companiei.
Art. 4 – Obligațiile angajatorului
Angajatorul are obligația de a asigura condițiile necesare reluării activității angajatului, în conformitate cu normele legale și reglementările interne ale companiei. Acesta va asigura că toate drepturile salariale și beneficiile stipulate în contractul de muncă sunt acordate angajatului începând cu data reluării activității.
Art. 5 – Notificarea angajatului
Prezenta decizie va fi comunicată angajatului în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii acesteia, printr-o notificare scrisă, care va fi semnată de către angajat pentru confirmarea primirii.
Angajatul va fi obligat să semneze pentru luarea la cunoștință a acestei decizii și pentru confirmarea reluării activității conform prevederilor stabilite.
Motivul încetării suspendării: Suspendarea contractului de muncă a fost determinată de acordarea concediului pentru creșterea unui copil, iar în prezent condițiile prevăzute de lege pentru această suspendare au fost îndeplinite. Prin urmare, începând cu data de _____________ [data de reluare a activității], angajatul va relua activitatea profesională în cadrul companiei.
Art. 6 – Dispoziții finale
Prezenta decizie intră în vigoare începând cu data semnării acesteia și va fi aplicabilă pe întreaga perioadă a reluării activității. În cazul în care există alte aspecte ce trebuie reglementate, acestea vor fi discutate în cadrul unei întâlniri între angajat și reprezentanții departamentului de resurse umane.
Semnat,
[Numele angajatorului]
[Funcția]
[Semnătura angajatorului]
[Data]
Angajat:
[Numele angajatului]
[Semnătura angajatului]
[Data]
Notă: Acest model de decizie este orientativ și poate fi adaptat în funcție de specificul situației și reglementările interne ale companiei. Este important ca documentul să fie semnat atât de angajator, cât și de angajat, pentru a asigura validitatea și conformitatea cu reglementările legale în vigoare.