Către: ___________
Subiect: Încetare Suspendare
Data: ___________
Stimate ___________,
Prin prezenta, vă comunicăm decizia privind încetarea suspendării aplicate anterior în cazul dumneavoastră, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare și a reglementărilor interne ale instituției noastre.
În urma evaluării situației dumneavoastră și a analizării tuturor factorilor relevanți, s-a hotărât ca suspendarea să fie ridicată, luând în considerare următoarele aspecte:
- Motivul suspendării: Suspensia a fost impusă ca urmare a ___________ (detalierea motivului suspendării, de exemplu: absenței nejustificate, nerespectării normelor interne, etc.), fapt ce a generat necesitatea unei perioade de analiză.
- Îndeplinirea condițiilor pentru ridicarea suspendării: Pe parcursul perioadei de suspendare, ați demonstrat un comportament corespunzător și ați respectat prevederile stabilite. Astfel, în urma analizei efectuate, considerăm că ați îndeplinit condițiile necesare pentru a reveni la activitatea dumneavoastră conform reglementărilor interne.
- Evaluarea comportamentului și a respectării procedurilor: În perioada suspendării, ați avut posibilitatea de a adresa situațiile care au condus la aplicarea acestei măsuri și de a remedia comportamentele care au generat acest incident. Conform rapoartelor și evaluărilor efectuate, nu au fost semnalate abateri care să justifice continuarea suspendării.
- Decizia autorității competente: Având în vedere evoluția favorabilă a cazului dumneavoastră și respectarea termenilor stabiliti de instituția noastră, autoritatea competentă a luat decizia de a ridica suspendarea. Începând cu data de ___________, veți relua activitatea conform programului stabilit anterior suspendării.
- Consecințe și recomandări: Este esențial ca, de acum înainte, să respectați toate normele și procedurile instituției noastre, pentru a evita aplicarea unor măsuri disciplinare suplimentare. Suntem încrezători că veți demonstra o adaptare corectă și responsabilă în continuare.
Vă rugăm să luați la cunoștință această decizie și să confirmați primirea acesteia. Dacă aveți nelămuriri sau doriți să discutați în detaliu această decizie, vă stăm la dispoziție pentru clarificări suplimentare.
Cu stimă,
___________ (Semnătura)
___________ (Funcția)
___________ (Numele instituției)