Subsemnatul/a, _____________, cu domiciliul în _____________, posesor/posesoare al/a C.I. seria ____, nr. ________, emisă de _____________ la data de _____________, CNP _____________, având calitatea de _____________ în cadrul _____________ (denumită în continuare „Societatea”), în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile și cu normele interne ale companiei, prin prezenta comunică intenția de încetare a activității desfășurate, începând cu data de _____________.
Motivul încetării activității este _____________ (se poate menționa un motiv personal sau profesional, de exemplu, în cazul unui contract de muncă, poate fi vorba despre demisie, pensionare, etc.). În acest sens, mă angajez să respect termenii și condițiile prevăzute în contractul încheiat cu Societatea și să îndeplinesc obligațiile legale și contractuale referitoare la perioada de preaviz.
În urma analizării situației și a discuțiilor purtate cu superiorii ierarhici, am ajuns la concluzia că această decizie este cea mai potrivită pentru dezvoltarea personală și profesională. Mă angajez să asigur o tranziție lină și eficientă a responsabilităților și să ofer tot sprijinul necesar în perioada de predare a activităților specifice. De asemenea, voi colabora în vederea finalizării tuturor sarcinilor restante și a predării documentelor sau altor materiale relevante.
Vă rog să considerați această comunicare ca fiind formală și să confirmați primirea acesteia. De asemenea, în conformitate cu prevederile contractuale, în perioada de preaviz, voi continua să îndeplinesc atribuțiile stabilite și să mă conformez cerințelor stabilite de Societate.
De asemenea, în ceea ce privește aspectele legate de încheierea relației de muncă/colaborare, mă angajez să predau toate bunurile și echipamentele aflate în administrarea mea, precum și orice alte documente sau informații legate de activitatea desfășurată, conform reglementărilor interne ale Societății.
Apreciez experiența avută alături de echipa Societății și mulțumesc pentru oportunitățile oferite pe parcursul colaborării noastre. Sper ca această decizie să contribuie la o tranziție eficientă și la păstrarea unei relații de respect reciproc.
Vă rog să luați în considerare acest demers și să îmi comunicați orice pași suplimentari necesari pentru finalizarea acestui proces.
Cu considerație,
Data: _____________
Semnătura: _____________