În conformitate cu prevederile Statutului Asociației ____________, al Legii nr. 246/2005 privind Asociațiile și Fundațiile, și ale altor reglementări aplicabile, la convocarea Președintelui Asociației ____________, Consiliul Director al Asociației ____________ s-a întrunit în data de ____________, în cadrul ședinței ordinare/extraordinare, având următoarea ordine de zi:
- Aprobarea raportului financiar pentru anul ____________.
- Modificarea structurii organizatorice a Asociației.
- Discuții privind implementarea proiectelor de dezvoltare comunitară pentru anul ____________.
- Stabilirea strategiei de comunicare și promovare pentru anul ____________.
- Altele.
Ședința a fost deschisă la ora ____________, sub conducerea Președintelui Asociației ____________, domnul/doamna ____________, care a constatat că sunt îndeplinite condițiile de validitate a ședinței, fiind prezenți următorii membri ai Consiliului Director:
- Domnul/doamna ____________, Președinte
- Domnul/doamna ____________, Vicepreședinte
- Domnul/doamna ____________, Secretar
- Domnul/doamna ____________, Membru
- Domnul/doamna ____________, Membru
- Domnul/doamna ____________, Membru
Punctul 1: Aprobarea raportului financiar pentru anul ____________.
Președintele a prezentat raportul financiar al Asociației pentru anul ____________, document care a fost elaborat de către Comitetul Financiar, având în vedere veniturile și cheltuielile realizate în perioada menționată. După o scurtă dezbatere, raportul a fost supus la vot.
Hotărârea: Consiliul Director aprobă, cu unanimitate de voturi, raportul financiar pentru anul ____________, conform documentației prezentate.
Punctul 2: Modificarea structurii organizatorice a Asociației.
Domnul/doamna ____________ a propus modificarea structurii organizatorice a Asociației, având în vedere necesitatea optimizării activităților interne și a diversificării proiectelor de dezvoltare. În urma discuțiilor, s-a decis:
- Crearea unui departament dedicat „Proiectelor Internaționale” care să coordoneze relațiile externe și parteneriatele strategice.
- Modificarea atribuțiilor Departamentului de Marketing pentru a include un program de educație și formare continuă pentru membrii Asociației.
- Extinderea numărului de membri ai Consiliului Director cu încă un loc, dedicat coordonatorului Departamentului de Proiecte Sociale.
Hotărârea: Consiliul Director aprobă, cu majoritate de voturi, modificarea structurii organizatorice a Asociației, conform propunerilor prezentate.
Punctul 3: Discuții privind implementarea proiectelor de dezvoltare comunitară pentru anul ____________.
Președintele a prezentat un raport detaliat cu privire la proiectele de dezvoltare comunitară implementate în anul ____________, evidențiind atât rezultatele obținute, cât și provocările întâmpinate. De asemenea, a fost subliniată necesitatea continuării și extinderii acestor proiecte pentru anul ____________, cu scopul de a îmbunătăți condițiile de trai ale comunităților defavorizate.
În urma unor discuții ample, s-a decis aprobarea unui nou proiect, „__________”, ce vizează (descriere proiect).
Hotărârea: Consiliul Director aprobă lansarea proiectului „__________” pentru anul ____________, în vederea implementării acestuia conform planului de acțiune prezentat.
Punctul 4: Stabilirea strategiei de comunicare și promovare pentru anul ____________.
Domnul/doamna ____________ a prezentat strategia de comunicare și promovare propusă pentru anul ____________, care include activități de promovare online, organizarea unor evenimente publice și crearea unor materiale informative destinate atât membrilor Asociației, cât și publicului larg. Această strategie are drept obiectiv creșterea vizibilității Asociației și atragerea de noi parteneri și susținători.
Hotărârea: Consiliul Director aprobă strategia de comunicare și promovare pentru anul ____________, cu implementarea propunerilor și ajustările sugerate în cadrul dezbaterilor.
Punctul 5: Diverse.
La acest punct, nu au fost aduse alte propuneri sau discuții suplimentare.
În urma analizei tuturor punctelor de pe ordinea de zi, ședința a fost închisă la ora ____________.
HOTĂRÂREA A FOST ADOPTATĂ cu unanimitate de voturi / cu majoritate de voturi, astfel:
- Domnul/doamna ____________: Da
- Domnul/doamna ____________: Da
- Domnul/doamna ____________: Abținut
- Domnul/doamna ____________: Da
- Domnul/doamna ____________: Da
Semnătura Președintelui:
___________ (nume, funcție)
Semnătura Secretarului:
___________ (nume, funcție)
Data: ____________
Locul: ____________