Hotărâre alegere președinte asociație de proprietari

În conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, a Regulamentului intern al Asociației de Proprietari _____________ și a ordinii de zi a Adunării Generale a Proprietarilor convocată la data de _____________, s-a discutat și s-a aprobat alegerea unui nou președinte al Asociației de Proprietari _____________.

Articolul 1: Deschiderea lucrărilor Adunării Generale
Adunarea Generală a Proprietarilor a fost deschisă de către domnul/doamna _____________, în calitate de președinte al Asociației de Proprietari, la data de _____________, ora _____________, la sediul Asociației situat în _____________.

Articolul 2: Prezentarea candidaturilor
În cadrul Adunării Generale, au fost prezentate următoarele candidaturi pentru funcția de președinte al Asociației de Proprietari _____________:

  1. Domnul/doamna _____________, proprietar al apartamentului _____________, care a acceptat să își depună candidatura pentru funcția de președinte.
  2. Domnul/doamna _____________, proprietar al apartamentului _____________, care a acceptat să își depună candidatura pentru funcția de președinte.

Articolul 3: Discuții referitoare la candidați
Fiecare candidat a avut ocazia să prezinte în fața Adunării Generale motivele pentru care dorește să ocupe funcția de președinte al Asociației de Proprietari și planurile sale pentru viitorul asociației.
Au fost ridicate următoarele întrebări din partea proprietarilor prezenți:

Cei doi candidați au răspuns întrebărilor adresate de către membrii adunării, explicând în detaliu viziunea și propunerile lor pentru gestionarea asociației.

Articolul 4: Procedura de vot
Votul pentru alegerea președintelui a fost realizat prin ridicarea mâinii, fiecare proprietar având dreptul la un singur vot. În cazul în care un proprietar nu putea fi prezent, a fost prevăzută posibilitatea de a-și exprima votul prin împuternicire.

Articolul 5: Rezultatele votului
După numărarea voturilor, rezultatele au fost următoarele:

  • Domnul/doamna _____________ a obținut un număr de _____________ voturi, fiind ales/alesă președinte al Asociației de Proprietari _____________.
  • Domnul/doamna _____________ a obținut un număr de _____________ voturi.

Articolul 6: Întărirea mandatului noului președinte
Prin urmare, Adunarea Generală a Proprietarilor, având în vedere numărul de voturi exprimate, a hotărât alegerea domnului/doamnei _____________ în funcția de președinte al Asociației de Proprietari _____________, cu începere de la data de _____________.
Mandatul acestuia/aceasteia va dura 4 (patru) ani, în conformitate cu reglementările interne ale Asociației de Proprietari, cu posibilitatea de prelungire sau reînnoire în condițiile prevăzute de lege.

Articolul 7: Alte puncte discutate în cadrul Adunării Generale
De asemenea, s-au discutat și aprobat următoarele puncte suplimentare:

Articolul 8: Încheierea lucrărilor
După finalizarea procedurii de alegere, Adunarea Generală a Proprietarilor a fost închisă la ora _____________, cu mulțumiri adresate tuturor celor prezenți pentru participare și implicare.
Noul președinte ales, domnul/doamna _____________, își va începe activitatea în cadrul Asociației de Proprietari _____________ conform responsabilităților stabilite.

Semnătura președintelui ales:


Semnătura administratorului asociației:


Semnătura reprezentantului firmei de contabilitate (dacă este cazul):


Această hotărâre a fost adoptată de către Adunarea Generală a Proprietarilor în conformitate cu prevederile legale și ale regulamentului asociației, la data de _____________.


Acest model de hotărâre include toate secțiunile necesare pentru a documenta procesul de alegere al președintelui asociației de proprietari. Poate fi ajustat în funcție de specificul adunării sau de nevoile particulare ale asociației respective.

Chat