HOTĂRÂRE A ADUNĂRII GENERALE A ASOCIAȚIEI/COMPANIEI
Privind schimbarea administratorului
În data de _______________, la sediul Asociației/Companiei _____________, având ca obiectiv convocarea Adunării Generale a Asociaților/Acționarilor, s-au prezentat următoarele:
I. CONVOCAREA ADUNĂRII GENERALE
Adunarea Generală a fost convocată în conformitate cu prevederile Actului Constitutiv al Asociației/Companiei și cu respectarea termenului de preaviz legal, fiind prezentă o majoritate corespunzătoare din punct de vedere legal și statutului în vigoare.
II. ORDINUL DE ZI
Pe ordinea de zi au fost incluse următoarele puncte:
- Schimbarea administratorului Asociației/Companiei
- Diverse
III. DESFĂȘURAREA ȘEDINȚEI
La ședință au fost prezenți următorii membri ai Adunării Generale:
- _____________ (numele și funcția)
- _____________ (numele și funcția)
- _____________ (numele și funcția)
În total, s-au înregistrat _____________ voturi favorabile, _____________ voturi împotrivă și _____________ abțineri.
IV. DISCUTAREA PUNCTULUI PRIVIND SCHIMBAREA ADMINISTRATORULUI
Unul dintre punctele de pe ordinea de zi a fost desemnarea unui nou administrator al Asociației/Companiei, ca urmare a demisiei/încetării mandatului administratorului actual, _____________ (numele administratorului actual).
În acest context, s-au adus în discuție următoarele:
- Motivul schimbării administratorului:
Se aduce la cunoștință că schimbarea administratorului actual se face în baza _____________ (motive legale, organizatorice, de performanță etc.). - Propunerea unui nou administrator:
Adunarea Generală a fost informată că, în urma evaluării și discuțiilor prealabile, _____________ (numele persoanei propuse) a fost propus(ă) pentru a ocupa funcția de administrator al Asociației/Companiei. Propunerea a fost susținută de către majoritatea asociaților/acționarilor prezenți. CV-ul și experiența profesională a propusului:
_____________ (detalii despre experiența profesională, competențele relevante, istoric profesional al propusului). - Deliberări și vot:
După ce au fost prezentate argumentele pro și contra schimbării administratorului, s-a trecut la votul propriu-zis. În urma numărării voturilor, s-a constatat că _____________ (numele propus) a fost ales administrator, cu un număr de _____________ voturi pentru, _____________ împotrivă și _____________ abțineri.
V. HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE
În urma discuțiilor și votului, Adunarea Generală a adoptat următoarea hotărâre:
Art. 1 – Se aprobă schimbarea administratorului Asociației/Companiei _____________, începând cu data de _____________, fiind numit în funcția de administrator _____________ (numele persoanei alese).
Art. 2 – Se ia act de demisia administratorului anterior, _____________ (numele administratorului demisionar), și i se mulțumește pentru activitatea desfășurată.
Art. 3 – Toate procedurile necesare pentru actualizarea actelor constitutive și înregistrarea schimbării administratorului în Registrul Comerțului vor fi întreprinse de către secretariatul Asociației/Companiei.
VI. ALTE DISCUSSII
În cadrul punctului „Diverse”, nu au fost ridicate alte propuneri sau întrebări.
VII. CONCLUZII ȘI ÎNCHIDEREA ȘEDINȚEI
Având în vedere că nu mai există alte subiecte de discutat, Adunarea Generală a fost închisă la ora _____________, cu mulțumiri tuturor participanților pentru implicare.
Se certifică că prezenta hotărâre a fost adoptată în conformitate cu prevederile legale și statutare ale Asociației/Companiei, fiind semnată de către membrii Adunării Generale, astfel:
Semnături:
_________________ (semnătura și numele persoanei autorizate)
_________________ (semnătura și numele persoanei autorizate)
_________________ (semnătura și numele persoanei autorizate)
Data: _______________
Acest model poate fi adaptat în funcție de specificul organizației sau al situației.