Hotărâre AGA închidere punct de lucru

Înregistrată sub nr. ____________ din ____________

Subsemnata Asociație Generală a Acționarilor, întrunită în ședința de ___________ (data), la sediul social al societății, cu respectarea prevederilor legale și ale actului constitutiv al societății, în baza art. ___________ din legea ___________ și a reglementărilor interne aplicabile, după analizarea situației economico-financiare și a altor aspecte relevante, adoptă următoarea:

HOTĂRÂRE

Articolul 1 – Închiderea punctului de lucru
Se aprobă închiderea punctului de lucru situat în localitatea ____________, str. ____________, nr. __________, având ca obiect de activitate ________________ (specificați domeniul de activitate), începând cu data de ___________ (data).
Motivele închiderii acestui punct de lucru sunt următoarele:

  1. Probleme economice și financiare care nu permit continuarea activității în locația respectivă;
  2. Redimensionarea rețelei de distribuție pentru eficientizarea costurilor operaționale;
  3. Alte motive [se pot adăuga motive specifice].

Articolul 2 – Etapele procedurii de închidere
Se desemnează comisia internă formată din următoarele persoane:

  • ____________ (nume complet, funcție)
  • ____________ (nume complet, funcție)
  • ____________ (nume complet, funcție)

Comisia desemnată va întreprinde următoarele acțiuni pentru a închide corespunzător punctul de lucru:
a) Întocmirea unui plan detaliat privind lichidarea activităților și inventarierea bunurilor existente;
b) Desfășurarea procedurilor administrative de închidere a tuturor contractelor active ale punctului de lucru (ex: contracte de închiriere, furnizori, etc.);
c) Informarea autorităților competente, conform legislației în vigoare, cu privire la închiderea punctului de lucru;
d) Întocmirea și depunerea tuturor documentelor fiscale, contabile și de înregistrare aferente închiderii punctului de lucru la autoritățile competente (ex: ANAF, Registrul Comerțului etc.);
e) Orice alte acțiuni legale necesare în vederea închiderii.

Articolul 3 – Desemnarea unui responsabil pentru implementarea hotărârii
Se desemnează pe ____________ (nume complet, funcție) ca responsabil al procesului de implementare a închiderii punctului de lucru. Acesta va urmări executarea tuturor etapelor descrise în art. 2, asigurându-se că închiderea se va desfășura conform reglementărilor în vigoare și că toate obligațiile financiare și contractuale vor fi îndeplinite corespunzător.

Articolul 4 – Informatizarea și protecția datelor
Se va asigura închiderea corespunzătoare a arhivelor electronice și fizice, protejarea datelor cu caracter personal și respectarea reglementărilor legale în ceea ce privește gestionarea și distrugerea documentelor și informațiilor confidențiale ale societății.

Articolul 5 – Comunicarea hotărârii
Hotărârea va fi comunicată tuturor angajaților, partenerilor contractuali, autorităților relevante și oricăror alte părți interesate, în conformitate cu procedurile interne ale societății și legislația în vigoare.

Articolul 6 – Alte prevederi

  • Eventuale contestații sau nemulțumiri cu privire la procesul de închidere vor fi tratate conform procedurii interne stabilite de către Consiliul de Administrație al societății.
  • În cazul în care se impune, se va organiza o ședință suplimentară pentru revizuirea detaliilor sau soluționarea unor posibile conflicte legate de închiderea punctului de lucru.

Încheiere
Având în vedere cele menționate anterior, Asociația Generală a Acționarilor aprobă în unanimitate hotărârea de mai sus.

Prezentul act este semnat de către toți membrii Asociației Generale a Acționarilor, în data de __________ (data).

Semnătura președintelui AGA: _____________________________

Semnătura membrilor AGA:


Chat