Nr. __________ / _____________
În conformitate cu prevederile actului constitutiv al [numele companiei], Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu celelalte reglementări aplicabile în domeniu, în cadrul Adunării Generale a Acționarilor [numele companiei], convocată conform dispozițiilor legale și statutare, desfășurată în data de _____________, la sediul social al societății, situat în [adresa completă], s-au adoptat următoarele hotărâri:
Art. 1. Alegerea președintelui ședinței
Adunarea Generală a Acționarilor a desemnat în unanimitate pe [numele persoanei desemnate] ca președinte al ședinței.
Art. 2. Constituirea cvorumului
Adunarea Generală a fost validă, având la întrunire un cvorum de [procentul] din totalul acțiunilor, respectiv un număr de [număr de acționari prezenți] acționari prezenți sau reprezentați, care dețin [procentul din capitalul social] din capitalul social al societății.
Art. 3. Aprobarea semnăturii bancare
În urma prezentării de către reprezentanții conducerii executive ale societății a documentației necesare, Adunarea Generală a Acționarilor aprobă, cu majoritatea absolută a voturilor exprimate, desemnarea persoanelor autorizate să semneze documentele bancare în numele și pe seama societății [numele băncii].
Astfel, au fost desemnați să semneze pentru efectuarea tranzacțiilor financiare, contractelor și altor acte juridice specifice relației cu banca [numele băncii] următorii:
- [Numele persoanei 1], [funcția]
- [Numele persoanei 2], [funcția]
- [Numele persoanei 3], [funcția] (opțional).
Art. 4. Modificarea limitelor semnăturii bancare
Adunarea Generală a aprobat, de asemenea, modificarea limitelor semnăturii bancare pentru tranzacțiile financiare efectuate cu [numele băncii], în sensul majorării/dezvoltării acestora în funcție de necesitățile operaționale ale societății. Astfel, semnătura persoanelor autorizate va fi valabilă pentru tranzacții cu valori de până la [valoarea limită] și va fi supusă aprobării suplimentare în cazul unor tranzacții ce depășesc această sumă.
Art. 5. Aprobarea protocolului de încheiere a acordului cu banca
În cadrul aceleași ședințe, Adunarea Generală a luat act de propunerea de semnare a protocolului cu [numele băncii], aprobat în unanimitate. Protocolul reglementează relațiile financiare între societate și bancă, incluzând deschiderea de conturi curente, acordarea de facilități de credit, garantarea împrumuturilor și alte operațiuni bancare specifice.
Art. 6. Aprobarea delegării autorității executive
Adunarea Generală a acordat autoritate conducerii executive a societății pentru a semna toate documentele necesare implementării hotărârilor adoptate în cadrul ședinței, inclusiv actele ce se impun în relațiile cu [numele băncii]. Conducerea executivă va întreprinde toate măsurile administrative și financiare pentru asigurarea bunei derulări a relațiilor cu instituțiile financiare.
Art. 7. Alte probleme
În cadrul aceleași ședințe, nu au fost ridicate alte puncte suplimentare de dezbatere. Toate aspectele discutate și aprobate au fost înregistrate conform procedurilor statutare și legislative.
În urma adoptării acestei hotărâri, au fost semnate toate documentele necesare pentru a implementa deciziile luate în cadrul Adunării Generale a Acționarilor.
Art. 8. Încheierea ședinței
Ședința a fost închisă la ora ____________, după epuizarea tuturor punctelor de pe ordinea de zi. Președintele ședinței a mulțumit tuturor participanților pentru implicare și colaborare.
Semnatari:
Președintele ședinței,
[Numele președintelui], [funcția]
Data: _____________
Acționar [Numele acționarului 1], [funcția]
Data: _____________
Acționar [Numele acționarului 2], [funcția]
Data: _____________