Fișă de evaluare personal nedidactic

I. Date de identificare

  • Nume și prenume angajat: _____________
  • Funcția: _____________
  • Departament / Secție: _____________
  • Data evaluării: _____________
  • Evaluat de: _____________
  • Perioada de evaluare: _____________

II. Obiectivele evaluării

Scopul principal al evaluării este de a analiza performanțele, comportamentele și abilitățile angajatului în cadrul activităților desfășurate în perioada evaluată. Evaluarea se va baza pe criterii clare și obiective, axându-se pe profesionalism, eficiență, respectarea normelor și procedurilor interne, precum și pe aptitudinile de lucru în echipă și adaptabilitate.


III. Criterii de evaluare

  1. Eficiența în îndeplinirea sarcinilor de serviciu
    • Descriere: Capacitatea angajatului de a îndeplini sarcinile specifice funcției sale în termenii stabiliti, respectând termenele-limită și procedurile de lucru.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  2. Calitatea muncii și atenția la detalii
    • Descriere: Nivelul de precizie și corectitudine în realizarea activităților, precum și respectarea standardelor de calitate impuse.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  3. Comunicare și relaționare cu colegii și superiorii
    • Descriere: Abilități de comunicare verbală și non-verbală, capacitatea de a coopera și de a lucra în echipă, precum și adaptabilitatea la feedback.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  4. Respectarea reglementărilor interne și a politicilor organizației
    • Descriere: Gradul de conformitate cu reglementările interne, procedurile administrative, siguranța și securitatea la locul de muncă, și respectarea principiilor etice.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  5. Inițiativă și proactivitate
    • Descriere: Capacitatea de a identifica soluții la provocările întâmpinate și de a adresa în mod proactiv sarcini suplimentare sau îmbunătățiri în procesul de lucru.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  6. Gestionarea timpului și prioritatizarea sarcinilor
    • Descriere: Abilități în planificarea și organizarea activităților de lucru, stabilirea priorităților și gestionarea resurselor pentru a respecta termenele și obiectivele stabilite.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________
  7. Adaptabilitate și răspuns la schimbări
    • Descriere: Flexibilitatea în fața schimbărilor, abilitatea de a învăța și de a se adapta rapid la noi tehnologii, proceduri sau cerințe.
    • Evaluare:
      • Foarte bună
      • Bună
      • Satisfăcătoare
      • Nesatisfăcătoare
    • Comentarii: _____________

IV. Evaluare generală

  • Performanță generală:
    • Excelentă
    • Bună
    • Satisfăcătoare
    • Nesatisfăcătoare

V. Recomandări pentru dezvoltare profesională

VI. Obiective pentru perioada următoare

VII. Semnătura evaluatului: _____________
VIII. Semnătura evaluatorului: _____________


Observații finale:
Este recomandat ca evaluarea să fie urmată de o sesiune de feedback în care angajatul să poată discuta despre performanța sa, eventualele dificultăți întâmpinate, și să fie stabilite împreună măsuri de îmbunătățire.

Chat