Fișă de Consiliere și Orientare în Carieră

Nume client: ____________
Data: ____________

1. Informații Generale

  • Vârsta: ____________
  • Sex: ____________
  • Studii anterioare: ____________
  • Statut profesional: ____________
  • Starea civilă: ____________
  • Experiență profesională: ____________
  • Interese și hobby-uri: ____________

2. Obiective și Motivație

  • Care sunt scopurile tale pe termen scurt (1-2 ani), mediu (3-5 ani) și lung (peste 5 ani) în carieră?
  • Ce te motivează să îți urmezi aceste scopuri?
  • Care sunt factorii care te împiedică să atingi aceste obiective?

3. Evaluarea Competențelor

  • Competențe profesionale și tehnice:
  • Competențe sociale și de comunicare:
  • Competențe de management (dacă este cazul):
  • Limbi străine:
  • Abilități informatice:

4. Evaluarea Valorilor și Intereselor

  • Care sunt valorile tale fundamentale în carieră? (de exemplu: independență, securitate financiară, recunoaștere, dezvoltare profesională)
  • Ce tip de activități sau domenii îți atrag cel mai mult interesul?
  • Cum ai descrie mediul de lucru ideal pentru tine?

5. Puncte Forte și Zone de Îmbunătățit

  • Puncte forte:
  • Zone de îmbunătățit:
  • Ce strategii consideri că ar fi utile pentru a-ți dezvolta aceste puncte forte?
  • Ce acțiuni trebuie să întreprinzi pentru a îmbunătăți zonele mai slabe?

6. Analiza Pieței Muncii

  • Care sunt domeniile de activitate în care ai dori să îți construiești o carieră?
  • Ce tipuri de joburi crezi că se potrivesc cu abilitățile tale?
  • Care sunt tendințele actuale ale pieței muncii în domeniile care te interesează?
  • Care sunt cerințele pieței muncii în acest moment pentru a accesa domeniul dorit?

7. Plan de Acțiune

  • Obiective de carieră:
    • Pe termen scurt (1-2 ani):
    • Pe termen mediu (3-5 ani):
    • Pe termen lung (peste 5 ani):
  • Strategii pentru atingerea acestor obiective:
  • Resurse necesare:
  • Plan de dezvoltare personală și profesională:

8. Recomandări pentru Îmbunătățirea Performanței

  • Cursuri de formare suplimentare:
  • Tehnici de îmbunătățire a abilităților de comunicare:
  • Strategii de networking profesional:
  • Posibile stagii de practică sau voluntariat pentru creșterea experienței:

9. Concluzii și Următorii Pași

  • Rezumatul discuției și concluzii finale:
  • Următorii pași:
  • Data următoarei întâlniri:

Semnătura clientului: ____________

Semnătura consilierului: ____________


Acest model poate fi adaptat în funcție de nevoile și specificitatea fiecărui individ, în scopul de a oferi o direcție clară în dezvoltarea carierei. Fișa ajută la evaluarea atât a punctelor forte, cât și a aspectelor care necesită îmbunătățiri, pentru a construi un plan solid de carieră.

Chat