Fișă autoevaluare secretar școală

FIȘA DE AUTOEVALUARE A SECRETARULUI ȘCOLII

Nume și prenume: [Numele secretarului]
Funcția: Secretar școlar
Perioada evaluată: [Data de început] – [Data de sfârșit]
Data completării: [Data curentă]


I. Informații generale

  1. Responsabilități principale:
    • Gestionarea documentației școlare, inclusiv a dosarelor elevilor și a personalului didactic.
    • Asigurarea fluxului de informații între diferitele departamente ale școlii.
    • Întocmirea și arhivarea documentelor administrative, a rapoartelor și a altor materiale relevante.
    • Sprijinirea conducerii școlii în activitățile administrative și organizatorice.
    • Colaborarea cu părinții, elevii și autoritățile locale.

II. Autoevaluare pe criterii specifice

1. Organizarea și gestionarea documentelor

  • Descrierea activității:
    • Am organizat și arhivat documentele în conformitate cu reglementările în vigoare, asigurându-mă că toate informațiile sunt accesibile și actualizate.
  • Realizări:
    • Am implementat un sistem de arhivare electronică care a redus timpul necesar pentru accesarea documentelor cu 30%.
  • Puncte forte:
    • Atenția la detalii și abilitatea de a respecta termenele limită.
  • Aspecte de îmbunătățit:
    • Continuarea formării în domeniul managementului documentelor pentru a integra cele mai bune practici.

2. Comunicarea și colaborarea

  • Descrierea activității:
    • Am facilitat comunicarea eficientă între personalul didactic, părinți și elevi prin organizarea de întâlniri și prin utilizarea platformelor de comunicare online.
  • Realizări:
    • Am dezvoltat o newsletter lunară pentru părinți care a crescut implicarea acestora în activitățile școlii.
  • Puncte forte:
    • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
  • Aspecte de îmbunătățit:
    • Îmbunătățirea comunicării cu autoritățile locale pentru a obține resurse suplimentare.

3. Gestionarea timpului și a resurselor

  • Descrierea activității:
    • Am organizat activitățile administrative astfel încât să respect toate termenele limită și să utilizez eficient resursele disponibile.
  • Realizări:
    • Am reușit să reduc cheltuielile administrative cu 15% prin renegocierea contractelor cu furnizorii.
  • Puncte forte:
    • Capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra eficient sub presiune.
  • Aspecte de îmbunătățit:
    • Implementarea unor tehnici avansate de management al timpului.

III. Obiective pentru perioada următoare

  1. Formare profesională:
    • Participarea la cursuri de formare în managementul educațional și utilizarea software-urilor de gestionare a documentelor.
  2. Îmbunătățirea comunicării:
    • Crearea unei platforme online pentru feedback-ul părinților și al elevilor.
  3. Optimizarea proceselor administrative:
    • Evaluarea și modernizarea procedurilor administrative pentru a asigura eficiența și transparența.

IV. Concluzie

Pe parcursul perioadei evaluate, consider că am demonstrat un angajament constant față de responsabilitățile mele ca secretar școlar. În următoarea perioadă, voi continua să îmi îmbunătățesc abilitățile și să contribui la dezvoltarea unei atmosfere de colaborare și sprijin în cadrul școlii.


Semnătura: [Semnătura secretarului]


Acest model poate fi personalizat în funcție de nevoile și specificul fiecărei școli. Fișa ar trebui să fie completată cu exemple și realizări concrete care să reflecte munca depusă de secretar în cadrul instituției.

Chat