Dispoziție revocare altă dispoziție

[Numele instituției/entității]

DISPOZIȚIE nr. ________ din __________

Privind revocarea Dispoziției nr. _______ din ____________

Având în vedere necesitatea revocării dispoziției anterioare, în conformitate cu prevederile legislației aplicabile și în urma analizei situației actuale, se dispune următoarea revocare:

Articolul 1 – Revocarea Dispoziției anterioare
Se revocă în totalitate Dispoziția nr. ________ din ____________, emisă de ___________ (numele autorității sau persoanei competente), privind [descrierea subiectului dispoziției revocate].
Revocarea dispoziției se aplică cu efect imediat, începând cu data semnării prezentei dispoziții.

Articolul 2 – Motivele revocării
Revocarea Dispoziției nr. ________ din ____________ intervine ca urmare a următoarelor considerente:
a) [detalierea motivului 1]
b) [detalierea motivului 2]
c) [detalierea motivului 3, dacă este cazul]

În urma reevaluării circumstanțelor de la momentul emiterii dispoziției anterioare și a constatării unor noi elemente obiective, s-a considerat că dispoziția anterioară nu mai reflectă corespunzător realitățile și necesitățile instituției, drept pentru care se impune revocarea acesteia.

Articolul 3 – Dispoziții tranzitorii și de aplicare
Toate măsurile și activitățile stabilite în baza dispoziției revocate nu se mai aplică începând cu data emiterii prezentei dispoziții. În acest context, orice act administrativ, operațiune sau procedură demarată pe baza dispoziției revocate va fi încetată sau modificată conform noii reglementări sau măsuri stabilite.
Persoanele și unitățile desemnate în cadrul dispoziției anterioare sunt obligate să ia măsurile necesare pentru ajustarea acțiunilor proprii la dispozițiile prezentei dispoziții de revocare.

Articolul 4 – Comunicarea dispoziției
Prezenta dispoziție va fi comunicată tuturor persoanelor și unităților care au fost implicate sau afectate de dispoziția revocată, prin intermediul căilor administrative corespunzătoare (email, registratură, anunț oficial, etc.).
De asemenea, se va proceda la publicarea în [sistemul informatic al instituției, pe site-ul oficial etc.] pentru informarea publicului larg, atunci când este cazul.

Articolul 5 – Dispoziții finale
Prezenta dispoziție intră în vigoare la data semnării și va fi implementată de către toate persoanele competente, conform atribuțiunilor și responsabilităților stabilite de lege și reglementările interne ale instituției.
Orice aspecte care nu sunt reglementate de prezenta dispoziție vor fi soluționate conform normelor legale în vigoare și actelor administrative aplicabile.

Semnătura:
[Semnătura autorității competente]


[Numele, funcția]


[Semnătura]

Data: ____________

Chat