Nr. _____________
Data: _____________
Către:
Numele funcționarului public: _____________
Funcția/funcțiile ocupate: _____________
Departamentul/Serviciul în cadrul căruia își desfășoară activitatea: _____________
Subiect: Dispoziție de mutare definitivă
În conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, ale Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a instituțiilor publice, ale reglementărilor interne și având în vedere raportul de evaluare a activității funcționarului public, luând în considerare necesitățile administrative și structura organizatorică a instituției, se dispune:
Articolul 1
Se aprobă mutarea definitivă a funcționarului public _____________ (nume complet), de la compartimentul/serviciul _____________ (denumire compartiment/serviciu de unde se mută) la compartimentul/serviciul _____________ (denumire compartiment/serviciu în care se mută).
Articolul 2
Mutarea va avea loc începând cu data de _____________, începând cu ziua de _____________ (data exactă la care începe activitatea în noua locație). Funcționarul public va prelua activitatea în cadrul noii structuri organizatorice, având următoarele responsabilități și atribuții specifice:
Articolul 3
Mutarea definitivă a funcționarului public se efectuează fără modificarea statutului acestuia, respectându-se drepturile și obligațiile prevăzute de lege. Funcționarul public va beneficia de aceleași drepturi salariale, sporuri, indemnizații și alte beneficii prevăzute de reglementările legale și interne în vigoare.
Articolul 4
În termen de maximum 5 zile lucrătoare de la primirea prezentei dispoziții, funcționarul public va întocmi și va semna documentele de predare-primire a activității, documentele de inventariere a bunurilor aflate în administrarea sa, în conformitate cu procedurile stabilite de instituție. Predarea-primirea va avea loc între funcționarul public mutat și superiorii ierarhici din cadrul compartimentului/serviciului de origine și din cadrul compartimentului/serviciului de destinație.
Articolul 5
Începând cu data de _____________, funcționarul public va fi subordonat directorului/șefului de serviciu _____________ (nume și funcție), în cadrul noului compartiment/serviciu. Acesta va raporta activitatea desfășurată conform reglementărilor interne și în conformitate cu normele de performanță stabilite.
Articolul 6
Această dispoziție se comunică funcționarului public _____________ și autorităților competente, inclusiv Direcției Resurse Umane, pentru a fi pusă în aplicare. Totodată, se dispune actualizarea registrelor de personal și a documentelor de evidență a personalului cu noile modificări intervenite.
Articolul 7
Prezenta dispoziție se emite în conformitate cu legislația națională și reglementările interne ale instituției, având scopul de a asigura eficiența și buna funcționare a instituției publice, precum și respectarea drepturilor funcționarilor publici.
Articolul 8
Această dispoziție poate fi contestată în termen de 30 de zile de la comunicare, conform procedurilor legale stabilite de instituția publică.
Semnătura conducătorului instituției: _____________
(Nume și funcție)
Semnătura funcționarului public: _____________
(Nume și funcție)
Notă: Se vor anexa toate documentele justificative necesare (rapoarte de evaluare, procese verbale de predare-primire etc.).