Dispoziție încetare suspendare raport de serviciu

În conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, ale Regulamentului intern al instituției ___________ și ale hotărârilor Comisiei de disciplină, în temeiul articolului _______ din Codul Muncii și al altor reglementări legale aplicabile,

Având în vedere:

  • Raportul de serviciu suspendat al ____________ (numele și prenumele angajatului), începând cu data de _________, în urma unei decizii administrative/disciplinare (specificați motivul suspendării: concediu fără plată, concediu medical, arestare preventivă, etc.);
  • Cererea formulată de ___________ (numele angajatului) prin care solicită încetarea suspendării raportului de serviciu, depusă la data de ________;
  • Avizul favorabil/nefavorabil emis de către ___________ (comisia internă, departament, conducătorul ierarhic, etc.), privind reluarea activității începând cu data de ________;
  • În conformitate cu prevederile legislației în vigoare și a reglementărilor instituției;

DISPUNE:

  1. Se dispune încetarea suspendării raportului de serviciu al domnului/doamnei ___________ (numele și prenumele angajatului), începând cu data de ___________, în urma îndeplinirii condițiilor legale și a analizării situației acestuia/eia.
  2. Activitatea profesională a domnului/doamnei ___________ (numele și prenumele angajatului) se va relua în cadrul funcției de ___________ (indicați funcția/gradul profesional) pe care o ocupa anterior suspendării, în conformitate cu prevederile legale, regulamentare și cu specificul activității instituției.
  3. Toate drepturile și obligațiile ce decurg din raportul de serviciu reînceput se vor aplica în mod corespunzător, începând cu data de ___________.
  4. În cazul în care angajatul se află în continuare în imposibilitatea de a relua activitatea din motive obiective (concediu medical, alte motive legale), acesta va înștiința conducerea instituției în termen de __________ zile lucrătoare de la data încetării suspendării, pentru a putea fi luate măsurile corespunzătoare.
  5. Prezenta dispoziție se va comunica imediat angajatului în cauză și departamentului resurse umane, pentru a actualiza registrele de evidență și a reînnoi raportul de serviciu.

În temeiul dispozițiilor legale, îmi exprim disponibilitatea de a analiza orice solicitare ulterioară din partea angajatului sau a unității administrative implicate.

Data: ___________
Semnătura conducătorului instituției: ___________
Numele și funcția: ___________

[Semnătura]

Chat