Dispoziție încetare contract muncă

Nr. _____________
Data: _____________

Subsemnatul _____________, în calitate de _____________ (funcția) al _____________ (denumirea unității), în temeiul dispozițiilor Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare, și ale altor acte normative incidente, având în vedere:

  • Decizia conducerii unității, în urma analizei activității desfășurate de salariatul _____________ (nume complet, CNP, funcție);
  • Solicitările și argumentele relevante prezentate de salariatul _____________;
  • Normele legale și reglementările interne aplicabile în materie de încetare a raporturilor de muncă;

DISPUN:

Art. 1 – Se dispune încetarea contractului de muncă al salariatului _____________ (nume complet), pe baza următoarelor motive prevăzute de Codul Muncii:

  • (specificați motivul: de exemplu: „demisia”/„rezilierea unilaterală a contractului de muncă de către angajator”/„decizia instanței de judecată”/„motive disciplinare”/„neîndeplinirea obligațiilor contractuale”/etc.);

Art. 2 – Începând cu data de _____________, contractul de muncă încheiat între _____________ (denumirea angajatorului) și _____________ (numele salariatului) se va considera încetat, cu respectarea termenelor legale de preaviz, acolo unde este cazul, și a tuturor procedurilor stipulate de legislația în vigoare și a reglementărilor interne ale societății.

Art. 3 – Salariatul va efectua toate formalitățile de predare-primire a bunurilor și echipamentelor aflate în administrarea sa, precum și a documentației aferente activității sale, conform procedurilor interne ale unității.

Art. 4 – Se dispune plata tuturor drepturilor salariale cuvenite până la data încetării contractului de muncă, inclusiv sumele corespunzătoare concediilor de odihnă neefectuate și/sau alte beneficii stabilite prin lege sau prin contractul colectiv de muncă aplicabil.

Art. 5 – La data încetării contractului de muncă, salariatul va primi un certificat de muncă în conformitate cu legislația în vigoare, care va specifica perioada de muncă și caracteristicile activității desfășurate.

Art. 6 – Conducerea unității își exprimă aprecierea față de activitatea desfășurată de salariat până la data încetării raporturilor de muncă și îi mulțumește pentru contribuția adusă la atingerea obiectivelor organizației.

Art. 7 – Prezenta dispoziție este transmisă salariatului _____________ (nume complet) și va fi implementată în termenul prevăzut de lege.

Art. 8 – Salariatul are dreptul de a contesta această dispoziție în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia, conform legislației în vigoare.

Semnătura angajatorului: ___________________
Semnătura salariatului (pentru luare la cunoștință): ___________________


___________ (denumirea unității)
Manager/Director (semnătura)

Chat