Dispoziție demisie funcționar public

Subsemnatul, _____________, funcționar public, ocupând funcția de _____________ în cadrul _____________ (denumirea instituției sau autorității publice), domiciliat în _____________, identificat prin CNP _____________, având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Regulamentului intern al instituției, prin prezenta, depun demisia din funcția deținută, începând cu data de _____________.

În temeiul reglementărilor legale și instituționale aplicabile, consider că demisia reprezintă o decizie corectă și necesară, luată în urma unei analize aprofundate a activității profesionale și a situației personale, și îmi exprim regretul față de încheierea acestui capitol din cariera mea publică. Motivele care stau la baza acestei decizii sunt de natură personală/profesională (se poate detalia specific, în funcție de caz).

Prin această dispoziție de demisie, doresc să închei în mod legal și formal raportul meu de muncă cu instituția, conform procedurilor legale, cu respectarea tuturor obligațiilor prevăzute de lege și regulamentul intern al instituției publice în care activez.

Începând cu data de _____________, voi înceta orice activitate profesională în cadrul instituției, iar toate atribuțiile ce îmi reveneau vor fi preluate de către _____________ (numele persoanei desemnate pentru a prelua atribuțiile, în cazul în care există o astfel de prevedere). De asemenea, voi asigura o perioadă de tranziție corespunzătoare, astfel încât să nu existe disfuncționalități în activitatea instituției.

De asemenea, îmi exprim mulțumirile pentru oportunitatea de a face parte din echipa acestei instituții, pentru experiența acumulată și pentru sprijinul acordat pe parcursul activității mele profesionale. Consider că activitatea mea a fost desfășurată cu seriozitate, respect față de colegi, subordonați și față de publicul instituției, respectându-mi obligațiile legale și etice ce mi-au revenit.

Pe cale de consecință, solicit ca demisia mea să fie aprobată în conformitate cu prevederile legale în vigoare și ca toate formalitățile administrative să fie realizate pentru a încheia raporturile de serviciu.

Atașez prezentei dispoziții documentele necesare (dacă este cazul, de exemplu, copie după actul de identitate, cerere suplimentară, etc.) și mă angajez să respect toate procedurile interne prevăzute pentru acest tip de solicitare.

Rămân la dispoziția instituției pentru orice alte clarificări sau informații suplimentare necesare în vederea finalizării procesului de demisie.

Cu stimă,


Numele complet
Funcția ocupată
Data completării dispoziției

Chat