Deviz de lucrări prestări servicii

Client: ________________
Adresa client: ________________
Nr. Înregistrare: ________________
CUI: ________________
Telefon: ________________
Email: ________________

Furnizor: ________________
Adresa furnizor: ________________
Nr. Înregistrare: ________________
CUI: ________________
Telefon: ________________
Email: ________________

Data întocmirii devizului: ________________
Valabilitatea devizului: 30 zile de la data emiterii


1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Prestarea serviciilor pentru realizarea de lucrări conform specificațiilor stabilite între părți, conform cerințelor clientului și ofertelor furnizorului. Detaliile serviciilor ce vor fi prestate includ, dar nu se limitează la:

  • Descrierea detaliată a serviciilor oferite
  • Durata estimată pentru finalizarea lucrărilor
  • Termenii și condițiile de realizare a acestora

2. DESCRIEREA LUCRĂRILOR

Serviciu 1:

  • Detaliile lucrării/serviciului efectuat
  • Cantitatea estimată: ________________
  • Unitatea de măsură: ________________
  • Preț unitar: ________________
  • Valoare totală: ________________

Serviciu 2:

  • Detaliile lucrării/serviciului efectuat
  • Cantitatea estimată: ________________
  • Unitatea de măsură: ________________
  • Preț unitar: ________________
  • Valoare totală: ________________

Serviciu 3:

  • Detaliile lucrării/serviciului efectuat
  • Cantitatea estimată: ________________
  • Unitatea de măsură: ________________
  • Preț unitar: ________________
  • Valoare totală: ________________

3. MATERIALE ȘI ECHIPAMENTE

Pentru realizarea serviciilor, furnizorul va asigura următoarele materiale și echipamente necesare:

  • Material 1: Descriere detaliată
  • Material 2: Descriere detaliată
  • Echipament 1: Descriere detaliată

Costul total al materialelor și echipamentelor va fi de: ________________.

4. CHELTUIELI SUPLIMENTARE

Orice cheltuieli suplimentare care nu au fost prevăzute în prezentul deviz vor fi comunicate clientului înainte de a fi efectuate. Acestea pot include, dar nu se limitează la:

  • Transport
  • Manoperă suplimentară
  • Costuri neprevăzute

5. TERMEN DE EXECUȚIE

Termenul de execuție al lucrărilor este estimat a fi de ________________ zile lucrătoare de la semnarea contractului și până la finalizarea completă a serviciilor.

6. CONDIȚII DE PLATĂ

Plata se va efectua conform următoarei structuri:

  • Avans: ________________% din valoarea totală, plătibil la semnarea contractului
  • Restul: ________________% din valoarea totală, plătibil la finalizarea lucrărilor și predarea acestora către client

Plățile se vor efectua prin transfer bancar în contul furnizorului, cu menționarea numărului de factură. Detaliile contului vor fi comunicate clientului înainte de efectuarea plății.

7. GARANȚII

Furnizorul garantează calitatea lucrărilor și a materialelor utilizate pentru o perioadă de ________________ luni de la finalizarea lucrărilor. Eventualele defecțiuni apărute în perioada de garanție vor fi remediate fără costuri suplimentare pentru client.

8. CONDIȚII SUPLIMENTARE

  • În cazul în care clientul dorește modificarea condițiilor sau a lucrărilor specificate inițial, acestea vor fi discutate și agreate de ambele părți prin semnarea unui act adițional.
  • Orice întârziere din partea clientului în furnizarea materialelor sau informațiilor necesare va duce la prelungirea termenului de execuție.
  • În caz de forță majoră, termenul de execuție poate fi prelungit conform legislației în vigoare.

9. VALOAREA TOTALĂ A DEVIZULUI

Valoare totală estimată a lucrărilor:

  • Total Servicii: ________________
  • Total Materiale: ________________
  • Total Cheltuieli suplimentare: ________________

Total general: ________________


Semnătura clientului: ________________
Semnătura furnizorului: ________________


NOTĂ: Prezentul deviz este un document estimativ și va fi considerat definitiv doar în urma semnării unui contract de prestări servicii.

Chat