DELEGAȚIE
JUDECĂTORIA _____________
NR. _____________ / DATA _____________
În baza dispozițiilor art. 32 alin. (1) și (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și conform art. 48 alin. (2) din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1375/2015,
DISPUN:
- Delegarea doamnei/domnului judecător _____________, titular(ă) al/a funcției de judecător în cadrul Judecătoriei _____________, pentru a desfășura activități judiciare în cadrul Judecătoriei _____________, începând cu data de _____________, pentru o perioadă de _____________ luni/zile.
- Activitatea desfășurată de către judecătorul delegat se va realiza conform volumului de activitate al secției/completului la care acesta va fi repartizat(ă) de președintele instanței unde este delegat(ă).
- Judecătorul delegat va avea obligația de a respecta programul de lucru, termenele de judecată și toate celelalte prevederi referitoare la desfășurarea activității judiciare, conform normelor aplicabile în instanța unde își desfășoară activitatea.
- În perioada delegării, doamna/domnul judecător _____________ va beneficia de toate drepturile salariale și alte beneficii prevăzute de lege pentru personalul delegat, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
- Președintele Judecătoriei _____________ și președintele Judecătoriei _____________ sunt responsabili pentru implementarea măsurilor necesare derulării eficiente a delegării, inclusiv asigurarea comunicării documentelor și informațiilor necesare.
Motivele delegării:
Această delegare se impune în considerarea:
- Necesității asigurării unei bune desfășurări a activității judiciare în cadrul Judecătoriei _____________, în contextul deficitului temporar de personal/judecători;
- Încărcării disproporționate a volumului de activitate între Judecătoria _____________ și Judecătoria _____________;
- Necesității asigurării continuității în soluționarea dosarelor și evitării întârzierilor procesuale.
Prezenta delegație este emisă în conformitate cu prevederile legale aplicabile și poate fi contestată conform normelor în vigoare.
SEMNĂTURI ȘI ȘTAMPILE:
Președintele Judecătoriei _____________
[Semnătura și ștampila]
Avizat de:
[Compartimentul Resurse Umane/Alte structuri relevante]
Comunicat către:
- Judecătoria _____________;
- Judecătorul delegat;
- Consiliul Superior al Magistraturii (dacă este cazul).
Mențiuni speciale:
Acest document produce efecte juridice de la data comunicării către persoanele interesate.