Decizie suspendare contract muncă

Nr. _______ / _______________

În temeiul prevederilor art. 52 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu reglementările interne ale societății _____________, având în vedere analiza documentară efectuată în cadrul procedurii interne de disciplină și raportul Comisiei de disciplină, emitem prezenta decizie.

Subsemnatul _____________, în calitate de Director General al societății _____________, având sediul în _____________, identificată cu CIF _____________, în baza deciziilor luate la nivelul conducerii,

în urma convocării și analizării situației disciplinare a salariatului:

Nume salariat: _______________

Funcția: _______________

Locul muncii: _______________

Data începerii contractului de muncă: _______________

CNP: _______________

Număr și data actului de identitate: _______________

Conform prevederilor legale și ale regulamentului intern, în urma cercetării disciplinare prealabile efectuate în data de _______________, unde salariatul a fost informat asupra acuzațiilor ce i se aduc și a avut posibilitatea să-și exprime punctul de vedere,

considerând următoarele:

  1. Situația de fapt: În data de _______________, salariatul a încălcat prevederile regulamentului intern și ale contractului colectiv de muncă aplicabil în cadrul unității, prin: _____________________________________________________________ (detalii concrete ale abaterilor disciplinare săvârșite: întârzierea repetată la locul de muncă, absențe nemotivate, comportament inadecvat față de superiori sau colegi, etc.).
  2. Faptele și circumstanțele în care au fost comise: Abaterile sus-menționate au fost comise în perioada _______________ și au fost documentate prin rapoarte de muncă, martori, precum și dovezi înregistrate în baza de date a companiei. Acestea reprezintă o încălcare gravă a normelor interne și o încălcare a obligațiilor ce revin salariatului conform prevederilor Codului Muncii și ale regulamentului de ordine interioară.
  3. Măsurile luate în urma cercetării disciplinare: În urma analizei, Comisia de disciplină a propus aplicarea unei sancțiuni pentru faptele săvârșite, având în vedere că abaterile comise nu constituie o încălcare minoră și afectează grav buna desfășurare a activității în cadrul companiei, iar măsurile corective anterioare (avertismente, somații scrise) nu au avut efectul scontat.

Având în vedere cele de mai sus,

Art. 1: Se dispune suspendarea contractului individual de muncă al salariatului _____________, pentru o perioadă de _______________ (specificați perioada de suspendare), începând cu data de _______________.

Art. 2: Suspendarea se realizează în conformitate cu art. 52 alin. (1) lit. b) din Codul Muncii, ca urmare a abaterilor disciplinare săvârșite de salariat. Suspendarea nu va avea un efect asupra drepturilor salariale (sau detaliați efectele asupra salariului, de exemplu, dacă se suspendă doar anumite beneficii).

Art. 3: Pe durata suspendării, salariatul are obligația de a respecta regulile și procedurile interne stabilite de angajator și de a se prezenta la locul de muncă la solicitarea acestuia, în cazul în care suspendarea va fi ridicată înainte de termenul prevăzut în prezentul document.

Art. 4: Salariatul are dreptul să conteste această decizie, conform procedurilor legale prevăzute de Codul Muncii, în termen de 30 de zile de la data comunicării prezentei decizii.

Art. 5: Prezenta decizie se comunică salariatului în termen de _______________ (specificați termenul), în conformitate cu prevederile legale aplicabile. Comunicarea se va face prin intermediul biroului resurse umane, prin expediere personală, sau prin poșta recomandată, conform procedurilor interne.

Art. 6: În caz de neprezentare la locul de muncă sau nerespectarea condițiilor stabilite prin această decizie, angajatorul își rezervă dreptul de a lua măsuri suplimentare, inclusiv desfacerea contractului de muncă pentru motive disciplinare.

Art. 7: Salariatul va fi reabilitat, în cazul în care suspendarea va fi ridicată înainte de expirarea perioadei stabilite, în conformitate cu legislația în vigoare și cu acordul părților.

Semnătura Directorului General: _______________
Semnătura salariatului: _______________
(Data și semnătura pentru confirmarea primirii)

Această decizie a fost emisă în conformitate cu reglementările legale și interne aplicabile, și are efect începând cu data de _______________.

Manager Resurse Umane: _______________
Data emiterii: _______________

Chat