Decizie operare revisal

Către:

Directorul Departamentului Resurse Umane
___________ (numele companiei)
___________ (adresa companiei)
___________ (codul de înregistrare fiscală)

Subiect: Decizie de Operare Revisal pentru modificarea înregistrărilor în Registrul General de Evidență a Salariaților

Data: ___________

Având în vedere:

  • prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților, cu modificările și completările ulterioare;
  • Instrucțiunile Ministerului Muncii și Justiției Sociale referitoare la completarea și transmiterea registrului general de evidență a salariaților (Revisal);
  • solicitările și recomandările Departamentului Resurse Umane;
  • necesitatea actualizării și corectării înregistrărilor din Registrul General de Evidență a Salariaților (Revisal) pentru perioada ___________ (perioada de referință);

În urma analizei și verificării informațiilor referitoare la salariații angajați, au fost constatate următoarele modificări și corecturi necesare:

  1. Modificarea datelor personale ale salariatului:
    • Numele complet, data nașterii, adresa de domiciliu, numărul de telefon, etc.
    • Ex: Salariatul ___________ (numele salariatului) are o corectare a datei nașterii din ___________ în ___________.
  2. Modificarea tipului de contract de muncă:
    • Înregistrarea unui nou tip de contract de muncă în cazul în care salariatul a fost mutat dintr-un post cu contract pe durată determinată într-un post cu contract pe durată nedeterminată.
    • Ex: Salariatul ___________ a fost transferat de la postul de ___________ (denumirea vechiului post) la ___________ (denumirea noului post), iar tipul contractului de muncă a fost modificat din „determinată” în „nedeterminată”.
  3. Înregistrarea suspendării contractului de muncă:
    • Suspendarea unui contract de muncă pe motive medicale, de studii, pentru îngrijirea unui membru al familiei, etc.
    • Ex: Salariatul ___________ va intra în concediu medical începând cu data de ___________ pentru o perioadă de ___________ zile.
  4. Înregistrarea încetării contractului de muncă:
    • Ex: Contractul de muncă al salariatului ___________ a încetat de drept începând cu data de ___________ din cauza unei cauze obiective (ex. pensionare, demisie, concediere, expirarea duratei determinării etc.).

Având în vedere aceste modificări, se impune operarea acestora în Revisal până cel târziu la data de ___________, conform termenelor stabilite de legislația în vigoare.

Prin prezenta decizie, se autorizează Departamentul de Resurse Umane să efectueze următoarele acțiuni:

  1. Actualizarea tuturor informațiilor referitoare la salariați în Revisal conform modificărilor descrise mai sus.
  2. Transmiterea în termenul legal al modificărilor înregistrate în Revisal către Inspecția Muncii, în vederea conformării cu reglementările legale.
  3. Verificarea periodică a corectitudinii datelor înregistrate în sistemul Revisal, pentru a preveni orice nereguli sau erori care ar putea duce la sancțiuni administrative.

În consecință, se aprobă operarea acestor modificări, iar persoanele responsabile cu implementarea acestora vor raporta finalizarea acestora către conducerea companiei.

Întrucât această decizie este esențială pentru buna funcționare a departamentului de Resurse Umane și respectarea reglementărilor legale, se solicită ca modificările să fie realizate cu promptitudine și corectitudine.

Semnătura responsabilului cu operarea în Revisal:

_____________ (semnătura)
__________ (numele persoanei responsabile)
__________ (funcția)
__________ (data semnării)

Aprobarea conducerii:

_____________ (semnătura conducătorului unității)
__________ (numele conducătorului)
__________ (funcția)
__________ (data aprobării)

Notă: În cazul în care sunt necesare clarificări suplimentare sau informații adiționale, vă rugăm să contactați departamentul de Resurse Umane la telefonul ___________ sau prin e-mail la ___________.

Chat