DECIZIE DE ÎNCETARE A SUSPENDĂRII CONTRACTULUI DE MUNCĂ PE PERIOADA CONCEDIULUI DE CREȘTERE A COPILULUI
Nr. ___________ / _____________
Data: ____________
Către:
Domnul/Dna ___________
Funcția: ___________
Adresa: ___________
Codul Numeric Personal: ___________
Numărul de telefon: ___________
Subiect: Decizia de încetare a suspendării contractului de muncă pe perioada concediului de creștere a copilului
Având în vedere raportul de muncă dintre angajatorul ___________ (denumirea completă a companiei), cu sediul în ___________ (adresa completă), reprezentată legal prin ___________ (numele și funcția reprezentantului legal), și salariatul ___________ (numele complet al salariatului), înregistrat în Registrul de Evidență a Salariaților sub nr. ___________, prin prezenta se dispune încetarea suspendării contractului individual de muncă pe perioada concediului de creștere a copilului.
Art. 1 – Motivele încetării suspendării contractului de muncă
- Suspendarea anterioară a contractului de muncă
Contractul individual de muncă al salariatului a fost suspendat începând cu data de ___________ ca urmare a solicitării salariatului de a beneficia de concediu de creștere a copilului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 210/1999 privind acordarea concediilor și indemnizațiilor pentru creșterea copiilor și ale Codului Muncii. - Motivul încetării suspendării
Suspendarea contractului de muncă încetează începând cu data de ___________ pentru următoarele motive:- Revenirea salariatului la muncă: În urma solicitării scrise depuse la data de ___________, salariatul și-a exprimat intenția de a relua activitatea în cadrul companiei începând cu data de ___________.
- Sfârșitul perioadei de concediu: Conform actelor doveditoare (certificat medical, declarație de venit, etc.), perioada legală pentru concediul de creștere a copilului s-a încheiat la data de ___________.
Art. 2 – Data reluării activității
Începând cu data de ___________, salariatul va relua activitatea profesională în cadrul companiei ___________, în funcția de ___________, conform prevederilor contractului de muncă și programului de lucru stabilit de angajator. Reluarea activității va avea loc în conformitate cu reglementările interne și cu normele de securitate și sănătate în muncă stabilite de angajator.
Art. 3 – Drepturile și obligațiile părților
- Drepturile salariatului
Începând cu data reluării activității, salariatul va beneficia de toate drepturile salariale aferente perioadei lucrate. De asemenea, salariatul va beneficia de:- Salariul complet, conform funcției deținute și programului de lucru stabilit de angajator;
- Menținerea vechimii în muncă, inclusiv pentru perioada în care a fost în concediu de creștere a copilului, în conformitate cu legislația în vigoare;
- Posibilitatea de a solicita concedii legale (de odihnă, medicale, etc.), conform reglementărilor aplicabile.
- Obligațiile salariatului
Salariatul are obligația de a relua activitatea conform programului de muncă stabilit și de a respecta toate reglementările interne, inclusiv cele referitoare la sănătatea și securitatea în muncă. De asemenea, salariatul va comunica orice modificare a situației sale (ex: orice cerere de concediu sau situație de sănătate care poate influența activitatea profesională).
Art. 4 – Procedura administrativă pentru reluarea activității
În vederea reluării activității după încetarea suspendării, se vor aplica următoarele proceduri administrative:
- Salariatul va semna un document prin care confirmă reluarea activității și faptul că este la curent cu drepturile și obligațiile sale;
- Angajatorul va actualiza Registrul de Evidență a Salariaților (REVISAL) cu informațiile referitoare la reluarea activității salariatului;
- Angajatorul va înregistra data de reluare a activității și va întocmi fișele de pontaj și alte documente administrative necesare.
Art. 5 – Dispoziții finale
- Notificarea deciziei
Prezenta decizie va fi comunicată salariatului în termen de ___________ zile lucrătoare de la data emiterii și va produce efecte de la data de ___________. - Contestații
În cazul în care salariatul nu este de acord cu această decizie, acesta poate depune o contestație în termen de 30 de zile de la primirea acestei notificări. Contestațiile vor fi analizate conform procedurilor interne și legislației aplicabile.
Prezenta decizie se semnează azi, ____________, în două exemplare, unul pentru angajator și unul pentru salariat, și intră în vigoare de la data semnării.
Angajator:
(Numele reprezentantului legal al angajatorului)
Funcția: __________
Semnătura: __________
Salariat:
(Numele salariatului)
Semnătura: __________