Nr. ___________ / _____________
Data: ____________
Către:
Domnul/Dna ___________
Funcția: ___________
Adresa: ___________
Codul Numeric Personal: ___________
Numărul de telefon: ___________
Subiect: Decizia de încetare a suspendării contractului individual de muncă
Având în vedere raportul de muncă dintre angajatorul ___________ (denumirea completă a companiei), cu sediul în ___________ (adresa completă), reprezentată legal prin ___________ (numele și funcția reprezentantului legal), și salariatul ___________ (numele complet al salariatului), înregistrat în Registrul de Evidență a Salariaților sub nr. ___________, prin prezenta se dispune încetarea suspendării contractului individual de muncă al salariatului, începând cu data de ___________.
Art. 1 – Motivele încetării suspendării contractului individual de muncă
- Suspendarea anterioară a contractului de muncă
Suspendarea contractului de muncă al salariatului a fost dispusă în data de ___________ ca urmare a ___________ (motivația suspendării, ex: concediu medical, concediu pentru îngrijirea copilului, întreruperea activității companiei, etc.). Suspendarea a fost reglementată conform dispozițiilor legale și interne aplicabile, iar salariatul a beneficiat de toate drepturile prevăzute de lege pe durata suspendării. - Motivul încetării suspendării
Suspendarea contractului individual de muncă încetează începând cu data de ___________ ca urmare a revenirii salariatului la locul de muncă, în conformitate cu următoarele circumstanțe:- Salariatul a depus la data de ___________ documentele justificative care atestă că poate relua activitatea, respectiv ___________ (ex: certificat medical de încheiere a perioadei de concediu medical, declarație privind încetarea perioadei de concediu pentru îngrijirea copilului, etc.).
- Motivul care a determinat suspendarea (ex: situația de urgență, concediu medical, etc.) s-a încheiat, iar salariatul este apt pentru reluarea activității sale conform evaluării efectuate de angajator.
Art. 2 – Data reluării activității
Începând cu data de ___________, salariatul va relua activitatea în cadrul companiei ___________, în funcția de ___________, conform programului de muncă și reglementărilor interne aplicabile. Salariatul va efectua activitatea profesională specifică postului său și va respecta prevederile regulamentului intern și normele de securitate și sănătate în muncă stabilite de angajator.
Art. 3 – Drepturile și obligațiile părților
- Drepturile salariatului
Salariatul va beneficia de toate drepturile salariale aferente perioadei de după încetarea suspendării, inclusiv:- Plata salariului integral conform contractului de muncă, fără modificări față de perioada anterioară suspendării, cu excepția cazului în care există modificări de statut ale postului;
- Posibilitatea de a solicita concedii legale sau alte beneficii conform reglementărilor interne ale angajatorului;
- Menținerea vechimii în muncă, inclusiv pentru perioada de suspendare, conform prevederilor Codului Muncii și reglementărilor aplicabile.
- Obligațiile salariatului
Salariatul are obligația de a respecta programul de lucru stabilit, de a se prezenta la locul de muncă la data stabilită și de a-și îndeplini atribuțiile conform fișei postului. De asemenea, salariatul va respecta normele de igienă și securitate a muncii, va coopera cu angajatorul pentru buna desfășurare a activității și va adresa angajatorului orice cerere sau observație referitoare la drepturile sale salariale sau condițiile de muncă.
Art. 4 – Procedura administrativă pentru reluarea activității
În conformitate cu dispozițiile legale și interne, următoarele proceduri administrative vor fi efectuate:
- Salariatul va semna o notificare de reluare a activității, confirmând data de început a activității și acceptând noile condiții, dacă acestea sunt aplicabile;
- Angajatorul va actualiza Registrul de Evidență a Salariaților (REVISAL) cu informațiile referitoare la reluarea activității salariatului și va transmite notificarea către autoritățile competente, dacă este cazul;
- Salariatul va depune eventualele documente necesare pentru actualizarea stării sale de sănătate sau a altor condiții care au determinat suspendarea anterior.
Art. 5 – Dispoziții finale
- Notificarea deciziei
Prezenta decizie se comunică salariatului în termen de ___________ zile de la data emiterii și va produce efecte începând cu data de ___________. - Contestații
În cazul în care salariatul nu este de acord cu această decizie, are dreptul de a formula o contestație în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea notificării, conform prevederilor art. ___________ din Codul Muncii, contestația urmând a fi soluționată conform procedurilor legale sau interne. În cazul în care soluția nu este satisfăcătoare, salariatul poate apela la instanța competentă.
Semnată azi, ____________, în două exemplare, unul pentru angajator și unul pentru salariat.
Angajator:
(Numele reprezentantului legal al angajatorului)
Funcția: __________
Semnătura: __________
Salariat:
(Numele salariatului)
Semnătura: __________