Decizie comitet executiv asociație proprietari

ASOCIAȚIA DE PROPRIETARI _____________

Nr. deciziei: _____________
Data: _____________

DECIZIA COMITETULUI EXECUTIV

Privind: [Introduceți obiectul deciziei, de exemplu, aprobarea bugetului, realizarea unor lucrări de întreținere, modificarea regulamentului intern etc.]

În conformitate cu prevederile:

  • Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor,
  • Statutului Asociației de Proprietari _____________,
  • Regulamentului de funcționare internă al asociației,

și având în vedere:

  • Necesitatea asigurării unei bune administrări a proprietății comune;
  • Propunerile înaintate de proprietarii membri ai asociației în ședința din data de _____________;
  • Analiza efectuată de către comitetul executiv în cadrul ședinței de lucru din data de _____________,

Comitetul executiv al Asociației de Proprietari _____________ adoptă următoarea:


DECIZIE

  1. Obiectul deciziei:
    Se hotărăște [detaliați hotărârea propriu-zisă: de exemplu, „executarea lucrărilor de reparație a acoperișului blocului începând cu data de _____________, cu alocarea unui buget de _____________ lei”].
  2. Fundamentare:
    Această decizie este luată având în vedere următoarele considerente:
    • [Explicați necesitatea deciziei, de exemplu, „starea avansată de degradare a acoperișului și riscurile aferente pentru proprietatea comună și individuală”].
    • [Menționați studiile, ofertele sau documentele consultate, de exemplu, „oferta înaintată de compania _____________ conform procesului verbal nr. _____________”].
  3. Modalitatea de implementare:
    • Lucrările/activitățile vor fi realizate de către [denumirea companiei/contractorului, dacă este cazul].
    • Termenul de finalizare este stabilit la data de _____________.
    • Cheltuielile aferente vor fi suportate din [surse de finanțare, de exemplu, fondul de reparații / contribuțiile suplimentare ale proprietarilor].
  4. Atribuțiile părților implicate:
    • Administratorul asociației va coordona demersurile necesare pentru implementarea deciziei.
    • Președintele asociației este responsabil pentru semnarea contractelor aferente.
    • Comitetul executiv va monitoriza derularea procesului și va raporta în ședințele următoare stadiul implementării.
  5. Informarea proprietarilor:
    Decizia va fi comunicată tuturor proprietarilor prin afișare la avizier și transmitere electronică (dacă este aplicabil) în termen de _____________ zile de la adoptare.
  6. Dispoziții finale:
    Prezenta decizie intră în vigoare la data de _____________ și rămâne valabilă până la finalizarea tuturor măsurilor stabilite.

Semnatarii deciziei:
Președintele Comitetului Executiv: __________________________
Membrii Comitetului Executiv:

Anexe:

  1. Procesul verbal al ședinței din data de _____________.
  2. Documente justificative (ofertă, deviz etc.).
Chat