DECIZIE NR. ____
Privind recepția lucrărilor de reparații și modernizare efectuate la Școala ___________
În baza prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, cu modificările și completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, precum și a dispozițiilor din contractul de execuție nr. _______ din data de __________, încheiat între Școala __________ și executantul ________________,
Comisia de recepție a lucrărilor de reparații și modernizare, constituită prin Decizia Directorului nr. _______ din data de ______________, având următoarea componență:
- ____________ – Directorul unității de învățământ, Președintele Comisiei
- ____________ – Reprezentant al Consiliului de Administrație al unității de învățământ
- ____________ – Reprezentantul Primăriei sau al autorității locale
- ____________ – Responsabil tehnic din partea unității de învățământ
- ____________ – Reprezentantul executantului lucrărilor
- ____________ – Inspector tehnic independent (dacă este cazul)
Având în vedere următoarele documente și constatări:
- Documentația tehnică aferentă lucrărilor de construcție, reparare și modernizare, incluzând planurile și autorizațiile de construcție, specificațiile tehnice și avizele necesare;
- Procesele-verbale întocmite pe parcursul derulării lucrărilor de către inspectorii de șantier și responsabilii tehnici, care atestă conformitatea lucrărilor executate cu specificațiile tehnice din contract;
- Procesul-verbal de finalizare a lucrărilor, depus de executant în data de ______________, însoțit de certificatele de calitate pentru materialele utilizate, declarațiile de conformitate, și garanțiile aferente lucrărilor executate;
- Verificarea fizică a lucrărilor, efectuată de către membrii comisiei în data de ______________, conform listei de verificare aprobată;
Comisia de recepție decide:
- Aprobarea recepției lucrărilor efectuate de către _____________ (executant), ca fiind conforme cu specificațiile contractuale și normele tehnice în vigoare. Se constată că lucrările de reparații și modernizare sunt realizate la standardele de calitate prevăzute în contractul nr. _______ din data de ______________.
- Remedierea unor neconformități minore, identificate la fața locului, după cum urmează:
- ____________ (descrierea neconformității și localizarea acesteia, dacă există);
- ____________ (termenul și modalitatea de remediere convenită).
- Perioada de garanție a lucrărilor se stabilește conform contractului la ________ ani, cu începere de la data recepției, în cadrul căreia executantul este responsabil de remedierea oricăror defecte apărute ca urmare a lucrărilor realizate.
- Predarea documentației complete:
- Se solicită executantului să predea documentația completă privind lucrările de modernizare și reparație, incluzând planuri, documente de calitate, și certificări pentru materialele utilizate.
- Documentația va fi arhivată conform normelor interne ale școlii, iar o copie va fi transmisă către autoritatea locală pentru evidență.
- Dispoziții finale:
- Prezenta decizie de recepție constituie document oficial de constatare a finalizării lucrărilor și va fi înregistrată în arhiva școlii și transmisă executantului pentru evidență și documentare.
- Comisia își rezervă dreptul de a verifica periodic starea lucrărilor pe durata perioadei de garanție și de a informa autoritatea locală asupra oricăror deficiențe apărute.
Data: _______________
Președinte Comisie,
Membri Comisie,
Reprezentant Executant,