Decizie comisie încheiere situație școlară

DECIZIE NR. ____

Privind încheierea situației școlare a elevilor clasei ______ în anul școlar ______________

În temeiul prevederilor Legii Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, ale Regulamentului de Organizare și Funcționare a Unităților de Învățământ Preuniversitar, aprobat prin Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 5.075/2016, și în baza rezultatelor evaluărilor școlare aferente anului școlar ______________,

Comisia pentru evaluarea și încheierea situației școlare a elevilor clasei ________, constituită prin Decizia Directorului nr. _______ din data de ______________, formată din următorii membri:

  1. ____________ – Directorul unității de învățământ
  2. ____________ – Dirigintele clasei ______
  3. ____________ – Profesor pentru disciplina ___________
  4. ____________ – Profesor pentru disciplina ___________
  5. ____________ – Membru în Consiliul de Administrație

Având în vedere următoarele documente:

  • Situația școlară la toate disciplinele pentru elevii clasei ________, după cum reiese din cataloagele oficiale;
  • Procesul-verbal încheiat cu ocazia desfășurării evaluărilor finale la disciplinele de studiu, din data de ______________;
  • Rapoartele de progres și fișele de evaluare întocmite de fiecare cadru didactic de la clasele aferente;
  • Referințele regulamentului intern al unității de învățământ privind condițiile de promovare, repetenție sau neîncheiere a situației școlare la anumite discipline, în conformitate cu legislația în vigoare,

Decide:

  1. Încheierea situației școlare pentru toți elevii clasei ________, la finalul anului școlar ______________, pe baza notelor obținute la evaluările pe parcursul semestrelor, respectiv la evaluarea finală.
  2. Promovarea elevilor care au îndeplinit cerințele de promovare conform Regulamentului de Organizare și Funcționare a Unităților de Învățământ Preuniversitar, având mediile necesare pentru fiecare disciplină de studiu.
  3. Situațiile speciale:
    • Pentru elevii care nu au reușit să obțină media minimă necesară la anumite discipline, se aprobă reexaminarea acestora, în conformitate cu reglementările în vigoare.
    • Pentru elevii care nu au fost prezenți la evaluările finale din motive întemeiate (medicale sau alte situații deosebite, conform justificărilor depuse), se va organiza o sesiune specială de evaluare, conform deciziei Consiliului Profesoral.
    • În cazurile de neîncheiere a situației școlare la o disciplină specifică, se va dispune reluarea activităților de evaluare și stabilirea unui calendar pentru examinările necesare, în conformitate cu regulamentul intern.
  4. Dispoziții finale:
    • Prezenta Decizie va fi adusă la cunoștința elevilor și părinților, conform reglementărilor interne, prin intermediul diriginților de clasă, și va fi afișată la avizierul unității de învățământ.
    • Se mandatează responsabilul IT al unității să înregistreze decizia în baza de date a școlii pentru evidență și arhivare.
    • Directorul unității de învățământ va monitoriza respectarea deciziei și aplicarea măsurilor dispuse pentru asigurarea încheierii situației școlare în conformitate cu normele legale.

Data: _______________

Director,


Șef Comisie,


Membri Comisie,

Chat