Decizie aprobată regulament intern

Către:

Consiliul de Administrație al _____________

În conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, modificată și completată, și ale legislației secundare în vigoare, precum și cu scopul de a asigura un cadru clar, echitabil și organizat pentru desfășurarea activității la nivelul _____________, se adoptă prezenta decizie privind aprobarea regulamentului intern al unității.

Articolul 1 – Obiectivul regulamentului intern
Regulamentul intern are ca scop reglementarea relațiilor de muncă dintre angajatori și angajați, stabilirea drepturilor și obligațiilor acestora, norme privind disciplina la locul de muncă, condițiile de desfășurare a activității, procedurile de soluționare a conflictelor de muncă, protecția sănătății și securității la locul de muncă, dar și alte aspecte legate de buna desfășurare a activității în cadrul _____________.

Articolul 2 – Domeniul de aplicare al regulamentului intern
Regulamentul intern se aplică tuturor angajaților _____________, indiferent de funcția ocupată, tipul de contract de muncă sau durata acestuia, fiind obligatoriu pentru toți salariații, pe întreaga durată a relațiilor de muncă.

Articolul 3 – Aprobarea regulamentului intern
Regulamentul intern al _____________ a fost redactat și supus analizei în cadrul Comisiei de Întocmire a Regulamentului Intern, având în vedere necesitatea unui act normativ unitar ce reglementează toate aspectele relevante ale relațiilor de muncă și activității desfășurate de salariați.

În urma consultării tuturor părților implicate, inclusiv a reprezentanților angajaților și ai sindicatului, după cum urmează:

  • _____________ a efectuat consultările prealabile cu sindicatul/representanții angajaților pe data de _____________;
  • _____________ a luat în considerare propunerile și observațiile aduse de către angajați și sindicat pe _____________.

Având în vedere consultările menționate mai sus, Consiliul de Administrație a aprobat, prin prezenta decizie, Regulamentul Intern al _____________, în vigoare de la data semnării acestei decizii.

Articolul 4 – Dispoziții finale

  1. Toți angajații _____________ vor fi informați cu privire la conținutul regulamentului intern printr-o comunicare oficială, care va include atât varianta scrisă, cât și o variantă electronică a acestuia.
  2. Fiecare angajat va semna o dovadă de primire a regulamentului intern, aceasta constituind o parte integrantă din dosarul personal al fiecărei persoane.
  3. În cazul în care vor apărea modificări ale regulamentului intern, acestea vor fi aduse la cunoștința angajaților, în conformitate cu procedurile legale prevăzute de legislația muncii.

Articolul 5 – Publicarea deciziei
Prezenta decizie va fi publicată și pusă la dispoziția tuturor angajaților _____________, atât prin intermediul portalului intern al companiei, cât și prin afișare la locațiile desemnate ale societății, pentru a asigura o transparentă completă în procesul de informare.

Articolul 6 – Data intrării în vigoare
Prezenta decizie intră în vigoare la data semnării și publicării, respectiv la _____________, și va produce efecte conform prevederilor regulamentului intern aprobat.

Semnat:


(Nume, funcție, semnătura)

Data: _____________

Chat