Contract zugrăvit

Între subsemnații:

1. ________________________________________________________, cu sediul în ______________________, având CUI ______________________, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. ______________________, reprezentată legal prin ______________________, în calitate de Beneficiar, pe de o parte,

și

2. ________________________________________________________, cu sediul în ______________________, având CUI ______________________, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. ______________________, reprezentată legal prin ______________________, în calitate de Executant, pe de altă parte,

s-a încheiat prezentul Contract de Executare Lucrări de Zugrăvit, conform următoarelor clauze și condiții:


1. OBIECTUL CONTRACTULUI

1.1. Beneficiarul angajează Executantul pentru a efectua lucrările de zugrăvire la imobilul situat în ________________________ (adresa completă), conform descrierii și specificațiilor tehnice stabilite în anexa 1 la prezentul contract.

1.2. Lucrările vor consta în următoarele:

  • Pregătirea suprafețelor (curățare, reparare, pregătire grund);
  • Aplicarea de vopsele de interior/exterior, conforme cu specificațiile tehnice și cerințele Beneficiarului;
  • Aplicarea stratului de finisaj, în funcție de tipul solicitat de Beneficiar (ex: vopsea lavabilă, vopsea pe bază de apă, vopsea antimolii, etc.);
  • Finalizarea lucrărilor prin curățarea zonei de lucru și predarea imobilului într-o stare impecabilă.

2. DURATA EXECUȚIEI

2.1. Durata estimată pentru finalizarea lucrărilor este de __________ zile lucrătoare, începând de la data semnării prezentului contract și/sau începerea efectivă a lucrărilor, care va fi precizată într-un proces-verbal de predare-primire.

2.2. În cazul în care termenul de execuție este depășit din cauza unor cauze imputabile Executantului, acesta va fi obligat să plătească Beneficiarului o penalitate de __________% din valoarea totală a contractului pentru fiecare zi de întârziere.


3. PREȚUL ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

3.1. Valoarea totală a lucrărilor convenite este de __________ RON (în litere: __________ lei), exclusiv TVA, conform ofertei depuse de Executant și acceptate de Beneficiar.

3.2. Prețul contractului include toate materialele, manopera, transportul și alte cheltuieli necesare pentru realizarea lucrărilor de zugrăvire.

3.3. Modalitatea de plată:

  • Un avans de __________% din valoarea totală a contractului va fi plătit de Beneficiar la semnarea contractului;
  • Restul sumei, în valoare de __________% din prețul total, va fi achitată la finalizarea lucrărilor, conform procesului-verbal de recepție a lucrărilor.

3.4. Toate plățile vor fi efectuate prin virament bancar în contul Executantului cu detaliile: _________________________.


4. OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

4.1. Obligațiile Executantului:

4.1.1. Să execute lucrările conform celor stipulate în prezentul contract, respectând standardele de calitate prevăzute de legislația în vigoare și instrucțiunile Beneficiarului. 4.1.2. Să utilizeze materiale de calitate corespunzătoare și să asigure protecția lucrărilor executate pe toată durata de desfășurare a acestora. 4.1.3. Să finalizeze lucrările în termenul stabilit în acest contract și să respecte programul de lucru convenit cu Beneficiarul. 4.1.4. Să asigure protecția zonei de lucru și să îndepărteze toate materialele sau deșeurile generate în urma lucrărilor.

4.2. Obligațiile Beneficiarului:

4.2.1. Să furnizeze toate informațiile necesare pentru realizarea lucrărilor și să permită Executantului accesul în locația respectivă. 4.2.2. Să efectueze plățile în termenul stabilit în contract. 4.2.3. Să comunice orice observații legate de calitatea lucrărilor în termen de __________ zile de la finalizarea acestora.


5. RECEPȚIA LUCRĂRILOR

5.1. La finalizarea lucrărilor, Executantul va invita Beneficiarul la recepția acestora. Recepția lucrărilor se va face în urma unui proces-verbal semnat de ambele părți.

5.2. În cazul în care lucrările nu corespund standardelor convenite, Executantul se obligă să le refacă pe cheltuiala sa, în termen de maximum __________ zile de la notificarea neconformității.


6. GARANȚIA LUCRĂRILOR

6.1. Executantul acordă o garanție de __________ luni de zile pentru lucrările efectuate, perioadă în care va repara orice defecte apărute din cauza unor vicii de execuție sau utilizare a materialelor necorespunzătoare.


7. CLAUZE FINALE

7.1. Forța Majoră: Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neexecutarea totală sau parțială a obligațiilor contractuale în cazul unor evenimente de forță majoră, conform legislației în vigoare.

7.2. Modificări: Orice modificare a acestui contract se va face numai prin acordul scris al ambelor părți, sub formă de act adițional.

7.3. Litigii: În caz de litigii, părțile vor încerca soluționarea acestora pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la o soluție amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente de la sediul Beneficiarului.

7.4. Dispoziții finale: Prezentul contract intră în vigoare de la data semnării sale de către ambele părți și poate fi modificat doar prin acordul scris al acestora.


Semnătura Beneficiarului: ______________________________
Semnătura Executantului: ______________________________

Data: __________________________


Anexe:

  1. Descrierea detaliată a lucrărilor și materialelor utilizate.
  2. Oferta financiară detaliată.
Chat