Contract spălătorie haine

CONTRACT DE PRESTARE SERVICII DE SPĂLARE HAINE

Între:

SC [Numele Companiei] SRL, cu sediul în [Adresa completă], înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. [număr], CUI [codul unic de înregistrare], reprezentată legal de [Numele reprezentantului], în calitate de Prestator, denumită în continuare „Prestatorul”,

și

[Numele clientului], cu domiciliul în [Adresa clientului], identificat prin CNP [CNP client], posesor al actului de identitate seria [seria] nr. [numărul], eliberat de [autoritatea emitentă], la data de [data], denumit în continuare „Clientul”,

Părțile conveneau următoarele:

Articolul 1 – Obiectul contractului

1.1. Prestarea serviciilor de spălare haine: Prestatorul se obligă să furnizeze Clientului servicii de curățare, spălare și întreținere a articolelor de îmbrăcăminte și textile, conform specificațiilor și cerințelor convenite, pe perioada acestui contract.

1.2. Serviciile se vor desfășura în baza cererii și nevoilor Clientului, având în vedere tipul și starea hainelor sau a textilelor predate.

Articolul 2 – Durata contractului

2.1. Prezentul contract se încheie pe o perioadă determinată de [număr] luni/ani, începând cu data de [data], și va expira la data de [data].

2.2. La expirarea termenului, contractul se poate prelungi prin acordul ambelor părți, în condițiile negociate.

Articolul 3 – Drepturile și obligațiile părților

3.1. Drepturile și obligațiile Prestatorului:

3.1.1. Prestatorul se obligă să efectueze serviciile de spălare și curățare a hainelor conform standardelor profesionale și cu utilizarea produselor și tehnologiilor de curățare adecvate pentru fiecare tip de articol de îmbrăcăminte.

3.1.2. Prestatorul va respecta termenul de predare a articolelor spălate și curățate, stabilit de comun acord cu Clientul.

3.1.3. Prestatorul se obligă să informeze Clientul despre orice posibilă deteriorare a articolelor predate spre curățare, în urma procesului de spălare.

3.1.4. Prestatorul va acorda o reducere sau compensație Clientului în cazul în care nu respectă termenul stabilit sau în cazul unor defecte evidente apărute ca urmare a manipulării necorespunzătoare.

3.2. Drepturile și obligațiile Clientului:

3.2.1. Clientul se obligă să predea articolele de îmbrăcăminte și textile în stare curată, fără obiecte personale lăsate în buzunare sau alte spații interioare.

3.2.2. Clientul va comunica în mod clar tipul de îngrijire necesar fiecărui articol de îmbrăcăminte (de exemplu, spălare la temperaturi scăzute, curățare delicată, curățare chimică etc.).

3.2.3. Clientul va plăti contravaloarea serviciilor prestate conform tarifului stabilit și menționat în Anexa 1 a acestui contract. Plata se va efectua [modalitatea de plată – numerar, card, transfer bancar] în termen de [x] zile de la data prestării serviciilor.

3.2.4. Clientul are obligația de a ridica articolele spălate la termenul stabilit, respectând intervalul orar de ridicare indicat de Prestator.

Articolul 4 – Tarife și modalități de plată

4.1. Tarifele pentru serviciile de spălare și curățare a hainelor sunt stabilite conform Anexei 1 la prezentul contract. Prețurile pot fi modificate numai prin acordul scris al ambelor părți.

4.2. Plata se va efectua în baza unei facturi emise de Prestator, care va include detalii privind serviciile prestate, numărul de articole, tipul acestora și prețul total.

4.3. În cazul în care Clientul nu achită plata la termen, se vor aplica penalități de întârziere conform reglementărilor legale în vigoare.

Articolul 5 – Termene de livrare

5.1. Prestatorul se angajează să returneze articolele spălate la termenul convenit, care nu va depăși [număr de zile] zile lucrătoare de la data predării acestora.

5.2. În cazul în care, din motive obiective, Prestatorul nu poate respecta termenul de livrare, acesta va informa Clientul în prealabil și va stabili un nou termen de livrare.

Articolul 6 – Răspunderea părților

6.1. Prestatorul răspunde pentru pierderile, deteriorările sau distrugerea articolelor predat Clientului, numai în cazul în care acestea au fost cauzate de neglijență gravă în procesul de spălare sau manipulare a acestora.

6.2. În cazul în care, din cauza unui defect de fabricație sau a unui viciu ascuns al articolelor de îmbrăcăminte, acestea se deteriorează în urma procesului de spălare, Prestatorul nu va fi responsabil pentru daunele suferite.

6.3. Clientul răspunde de autenticitatea și corectitudinea datelor furnizate pentru procesul de curățare, precum și de starea articolelor predate pentru spălare.

Articolul 7 – Confidențialitate

7.1. Părțile se angajează să păstreze confidențialitatea tuturor informațiilor primite sau dobândite în cadrul derulării acestui contract, inclusiv datele cu caracter personal ale Clientului.

Articolul 8 – Forța majoră

8.1. Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru nerespectarea obligațiilor din acest contract în caz de forță majoră, așa cum este definită de legislația în vigoare.

8.2. Partea care invocă forța majoră trebuie să informeze cealaltă parte în termen de [x] zile lucrătoare de la producerea evenimentului.

Articolul 9 – Rezilierea contractului

9.1. Prezentul contract poate fi reziliat înainte de termen, prin acordul părților sau unilateral, de către oricare dintre părți, cu notificare prealabilă de [număr] zile lucrătoare.

9.2. În cazul în care Clientul nu respectă termenii de plată sau nu ridică articolele în termenul convenit, Prestatorul are dreptul de a rezilia unilateral contractul, cu notificarea prealabilă a Clientului.

Articolul 10 – Litigii

10.1. Orice litigiu apărut între părți în legătură cu executarea prezentului contract va fi soluționat pe cale amiabilă. În caz contrar, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Prestatorului.

Articolul 11 – Dispoziții finale

11.1. Prezentul contract poate fi modificat doar prin act adițional semnat de ambele părți.

11.2. Orice anexă la prezentul contract face parte integrantă din acesta.

Încheiat astăzi, [data], în [două/cinci] exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

Prestator:
Semnătura: _____________________
Nume: _____________________
Funcție: _____________________
Data: _____________________

Client:
Semnătura: _____________________
Nume: _____________________
Data: _____________________

Chat