Contract mobilă la comandă

CONTRACT DE EXECUȚIE MOBILĂ LA COMANDĂ

Între:

Societatea: ________________________________, cu sediul social în ________________________________, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. __________________, CUI __________________, având contul bancar nr. __________________, reprezentată legal prin ________________________________ (denumită în continuare „Beneficiar”), pe de o parte,

și

Societatea: ________________________________, cu sediul social în ________________________________, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. __________________, CUI __________________, având contul bancar nr. __________________, reprezentată legal prin ________________________________ (denumită în continuare „Furnizor”), pe de altă parte,

Având în vedere următoarele considerente:

  • Beneficiarul dorește să achiziționeze mobilă la comandă, iar Furnizorul are capacitatea și competența de a executa astfel de lucrări, conform cerințelor și specificațiilor tehnice stabilite de către Beneficiar;
  • Părțile au ajuns la un acord cu privire la termenii și condițiile executării lucrărilor de mobilă la comandă, în baza prezentului contract.

Articolul 1 – Obiectul contractului

1.1. Obiectul prezentului contract constă în executarea și livrarea de mobilier la comandă conform specificațiilor stabilite de către Beneficiar, în urma unei discuții prealabile între părți. Mobilierul va fi realizat conform desenelor, măsurătorilor și materialelor convenite de către părți.

1.2. Mobilierul va include următoarele produse, după cum urmează:

  • Descriere detaliată a produselor (ex: dulapuri, mese, scaune, etajere etc.), specificații tehnice și materiale utilizate (lemn masiv, MDF, pal, sticlă, etc.);
  • Dimensiuni și structura pieselor de mobilier;
  • Finisaje (vopsele, lacuri, culori, texturi etc.);
  • Detalii suplimentare privind funcționalitatea și designul produsului final.

Articolul 2 – Prețul și modalitatea de plată

2.1. Prețul total al lucrărilor de mobilă la comandă este de ________________________ RON, fără TVA. Prețul poate suferi modificări în funcție de eventualele ajustări de design sau materiale convenite pe parcursul execuției.

2.2. Modalitatea de plată:

  • Avans: Beneficiarul va plăti un avans de ______ % din valoarea totală a contractului, respectiv __________________ RON, la semnarea prezentului contract.
  • Plata finală: Restul de ______ % din valoarea totală, respectiv __________________ RON, va fi achitată la livrarea și montarea mobilierului.

2.3. Plata se va efectua prin transfer bancar în contul Furnizorului, indicat de către acesta.

Articolul 3 – Termene și livrare

3.1. Termenul de execuție a mobilierului la comandă este de _______ zile lucrătoare, începând cu data semnării prezentului contract și achitării avansului. În cazul în care livrarea nu se poate face la termen din cauza unor motive obiective (forță majoră, întârziere în furnizarea materialelor etc.), Furnizorul va informa Beneficiarul și va stabili de comun acord un nou termen de livrare.

3.2. Mobilierul va fi livrat la adresa indicată de Beneficiar: ________________________________.

3.3. În cazul în care Beneficiarul solicită montajul mobilierului, acesta va fi efectuat de către Furnizor la data convenită între părți. Montajul va include toate lucrările necesare pentru instalarea corectă a pieselor de mobilier, respectând standardele de calitate și siguranță.

Articolul 4 – Drepturile și obligațiile părților

4.1. Obligațiile Furnizorului:

  • Să execute mobilierul conform specificațiilor convenite și să respecte termenul de livrare stabilit.
  • Să furnizeze Beneficiarului informații complete cu privire la stadiul execuției și livrării mobilierului.
  • Să asigure garanția pentru mobilierul livrat, conform prevederilor legale, pentru o perioadă de _______ luni de la data livrării și montării.
  • Să livreze mobilierul la adresa convenită și să efectueze montajul, în caz de solicitare.

4.2. Obligațiile Beneficiarului:

  • Să achite prețul convenit conform modalității stabilite mai sus.
  • Să pună la dispoziția Furnizorului orice informație sau detaliu suplimentar necesar în vederea realizării mobilierului.
  • Să colaboreze cu Furnizorul în vederea executării corespunzătoare a contractului și să permită accesul la locația unde va fi livrat și montat mobilierul.
  • Să verifice mobilierul la livrare și să semneze procesul-verbal de recepție.

Articolul 5 – Garanția mobilierului

5.1. Furnizorul garantează că mobilierul livrat este executat conform specificațiilor convenite și nu prezintă defecte de fabricație.

5.2. Garanția oferită pentru mobilier este de _______ luni/ani, calculată de la data livrării și montării, și acoperă orice defecte de fabricație sau materiale. Nu sunt incluse daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a mobilierului.

5.3. În cazul unor reclamații legate de defecte, Beneficiarul va notifica Furnizorul în termen de _______ zile de la constatarea acestora, iar Furnizorul se obligă să remedieze problemele într-un termen rezonabil.

Articolul 6 – Forța majoră

6.1. Părțile nu vor fi responsabile pentru nerespectarea obligațiilor asumate în cadrul prezentului contract, dacă aceasta este cauzată de evenimente de forță majoră, conform reglementărilor legale în vigoare.

6.2. Părțile vor informa imediat în scris cealaltă parte despre apariția unui caz de forță majoră și vor stabili împreună măsurile necesare pentru soluționarea situației.

Articolul 7 – Confidențialitate

7.1. Părțile se obligă să păstreze confidențialitatea asupra tuturor informațiilor comerciale și tehnice obținute în cadrul derulării prezentului contract și să nu le dezvăluie terților fără acordul prealabil al celeilalte părți, cu excepția cazului în care acest lucru este impus de lege.

Articolul 8 – Soluționarea litigiilor

8.1. Orice litigiu apărut între părți în legătură cu executarea prezentului contract va fi soluționat prin negociere directă, în termen de _______ zile.

8.2. În cazul în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, litigiul va fi soluționat de instanțele competente din ______________________.

Articolul 9 – Dispoziții finale

9.1. Prezentul contract reprezintă acordul complet între părți cu privire la obiectul său și înlocuiește orice alte înțelegeri anterioare.

9.2. Orice modificare sau completare a prezentului contract va fi valabilă numai dacă este realizată în scris și semnată de ambele părți.

9.3. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Semnătura părților:


Beneficiar
Nume: ___________________
Funcție: __________________
Data: ____________________


Furnizor
Nume: ___________________
Funcție: __________________
Data: ____________________


Acesta este un model de contract pentru mobilier la comandă. Detaliile, precum prețul și termenii de livrare, trebuie completate conform acordului dintre părți. Este important să consultați un specialist juridic pentru a vă asigura că documentul respectă toate reglementările legale și cerințele specifice afacerii dumneavoastră.

Chat