Contract marketing

Între părțile semnatare:

1.1. Beneficiar:
Nume: ________________________
Adresă: ________________________
CUI: ________________________
Număr înregistrare la Registrul Comerțului: ________________________
Reprezentat de: ________________________ (denumit în continuare „Beneficiar”)

1.2. Prestator:
Nume: ________________________
Adresă: ________________________
CUI: ________________________
Număr înregistrare la Registrul Comerțului: ________________________
Reprezentat de: ________________________ (denumit în continuare „Prestator”)

PREAMBUL
Prezentul contract se încheie între părțile menționate mai sus, având ca obiect prestarea de servicii de marketing pentru promovarea și dezvoltarea activităților Beneficiarului, în conformitate cu condițiile și termenele stipulate în prezentul document.

ARTICOLUL 1: OBIECTUL CONTRACTULUI
1.1. Prestatorul se angajează să furnizeze Beneficiarului servicii de marketing, inclusiv, dar fără a se limita la:
a) Strategii de marketing și planificare comercială;
b) Campanii publicitare (online și offline);
c) Servicii de publicitate pe rețelele sociale;
d) Servicii de optimizare SEO și marketing de conținut;
e) Crearea și gestionarea site-ului web;
f) Crearea de materiale promoționale (broșuri, pliante, postere etc.);
g) Organizarea de evenimente și activități de promovare.

1.2. Prestatorul va executa aceste servicii în conformitate cu planul de marketing și cu obiectivele stabilite în comun cu Beneficiarul, pe baza unui buget stabilit de comun acord.

ARTICOLUL 2: DURATA CONTRACTULUI
2.1. Prezentul contract este valabil de la data semnării sale, respectiv de la ________________________ și se va încheia la data de ________________________ sau în termenul în care vor fi realizate toate obligațiile stabilite de comun acord.

2.2. Durata contractului poate fi prelungită de comun acord, prin act adițional, cu condiția ca aceasta să nu depășească un termen de 12 luni.

ARTICOLUL 3: OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR
3.1. Obligațiile Prestatorului:
a) Să furnizeze serviciile de marketing stipulate în prezentul contract într-un mod profesionist și la cele mai înalte standarde;
b) Să comunice Beneficiarului toate rezultatele și rapoartele relevante în vederea monitorizării progresului campaniilor de marketing;
c) Să respecte termenele stabilite pentru livrarea serviciilor, inclusiv pentru campaniile publicitare și materialele promoționale;
d) Să păstreze confidențialitatea asupra informațiilor sensibile și a datelor cu caracter personal ale Beneficiarului;
e) Să actualizeze periodic Beneficiarul cu privire la evoluția campaniilor și să propună ajustări în funcție de rezultate și de schimbările din piață.

3.2. Obligațiile Beneficiarului:
a) Să furnizeze Prestatorului toate informațiile și materialele necesare pentru elaborarea și implementarea strategiilor de marketing;
b) Să colaboreze activ cu Prestatorul pentru aprobarea planurilor de marketing și a campaniilor propuse;
c) Să asigure plata serviciilor prestate conform termenilor și condițiilor stabilite în acest contract;
d) Să nu angajeze terți pentru prestarea unor servicii similare pe perioada derulării acestui contract, fără acordul prealabil al Prestatorului.

ARTICOLUL 4: PREȚUL ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ
4.1. Prețul pentru serviciile prestate de Prestator va fi stabilit de comun acord între părți, astfel:
a) Prețul pentru serviciile de marketing se va calcula pe baza unui tarif orar stabilit la ________________________ lei/oră, sau
b) Prețul va fi stabilit per proiect sau campanie, după cum urmează: ________________________.
c) Toate costurile suplimentare (publicitate plătită, achiziționarea de materiale promoționale, taxe etc.) vor fi suportate de Beneficiar, pe baza facturilor emise de Prestator.

4.2. Modalitățile de plată vor fi următoarele:
a) Plata se va face în baza facturii emise de Prestator, în termen de 30 de zile de la data emiterii acesteia;
b) În cazul în care Beneficiarul nu efectuează plata la termen, va plăti o penalitate de 0,1% pe zi de întârziere din valoarea totală a facturii restante.

ARTICOLUL 5: CONFIDENȚIALITATEA
5.1. Părțile se obligă să păstreze confidențialitatea asupra tuturor informațiilor, datelor și documentelor care le devin cunoscute pe parcursul derulării prezentului contract.
5.2. Confidențialitatea se va menține și după încetarea sau rezilierea contractului, pe o perioadă de 2 ani.
5.3. Informațiile confidențiale nu pot fi divulgate niciunei terțe părți, cu excepția cazului în care acest lucru este solicitat de autoritățile competente sau prevăzut expres de lege.

ARTICOLUL 6: RĂSPUNDEREA PĂRȚILOR
6.1. Prestatorul nu va fi responsabil pentru orice daune directe sau indirecte care pot apărea în urma utilizării materialelor publicitare sau campaniilor derulate în cadrul acestui contract, cu excepția cazurilor în care aceste daune sunt cauzate de neglijență sau incapacitatea Prestatorului de a respecta standardele profesionale prevăzute în acest contract.
6.2. Beneficiarul va fi responsabil pentru asigurarea că toate materialele și informațiile furnizate Prestatorului nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unor terți.

ARTICOLUL 7: MODIFICAREA CONTRACTULUI
7.1. Prezentul contract poate fi modificat sau completat prin act adițional semnat de ambele părți.
7.2. Modificările vor intra în vigoare la data semnării actului adițional, cu condiția ca părțile să fi convenit asupra acestora în termen de 30 de zile de la solicitarea uneia dintre părți.

ARTICOLUL 8: ÎNCETAREA CONTRACTULUI
8.1. Prezentul contract poate înceta în următoarele cazuri:
a) La expirarea termenului contractual, dacă părțile nu convin asupra prelungirii acestuia;
b) Prin acordul scris al ambelor părți;
c) În cazul încălcării gravă a obligațiilor de către una dintre părți, care nu a fost remediată în termen de 30 de zile de la notificarea scrisă.

8.2. În cazul rezilierii contractului din culpa Prestatorului, acesta va returna Beneficiarului sumele plătite în avans pentru serviciile care nu au fost prestate.

ARTICOLUL 9: LITIGII
9.1. Orice dispută legată de interpretarea sau executarea prezentului contract va fi soluționată pe cale amiabilă între părți.
9.2. În cazul în care nu se ajunge la o soluționare amiabilă, litigiile vor fi supuse instanțelor competente de la sediul Prestatorului.

ARTICOLUL 10: DISPOZIȚII FINALE
10.1. Prezentul contract reprezintă acordul complet între părți și înlocuiește orice alt acord anterior, scris sau verbal, referitor la obiectul acestuia.
10.2. Orice comunicare între părți va fi făcută în scris, prin e-mail sau prin corespondență poștală.
10.3. Prezentul contract se supune legilor din România.

Semnătura Părților:

Beneficiar:
Nume: ________________________
Semnătura: ________________________
Data: ________________________

Prestator:
Nume: ________________________
Semnătura: ________________________
Data: ________________________

Elementele precum prețul și termenele specifice vor fi negociate și completate în funcție de fiecare situație în parte.

Chat