Contract bancar

Nr. _________ din data de ______________

Acest Contract Bancar (denumit în continuare „Contractul”) este încheiat astăzi, _____________, între:

  1. Banca ____________________, cu sediul în _______________, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. _______________, având codul fiscal ______________________, reprezentată legal prin _________________________, în calitate de ________________ (denumită în continuare „Banca”),

și

  1. Clientul ______________________, domiciliat la _______________, identificat prin CI seria ______, nr. _______, CNP ___________________, înregistrat la _____________________ (denumit în continuare „Clientul”).

Părțile convin asupra următoarelor clauze:


Articolul 1. Obiectul Contractului

1.1. Obiectul acestui Contract îl constituie deschiderea și administrarea unui cont bancar în numele Clientului de către Bancă, precum și acordarea serviciilor financiare conform ofertei Băncii.
1.2. Contul bancar poate fi utilizat pentru:
a) Depunerea și retragerea de numerar;
b) Realizarea și primirea de plăți;
c) Alte operațiuni bancare specificate în prezentul Contract și în reglementările Băncii.


Articolul 2. Definiții

2.1. Cont Bancar – Un cont deschis pe numele Clientului în evidențele Băncii pentru gestionarea fondurilor acestuia.
2.2. Servicii Bancare – Orice operațiuni financiare sau administrative furnizate de Bancă în legătură cu contul Clientului.
2.3. Comisioane – Taxe percepute de Bancă pentru serviciile prestate, conform tarifului aplicabil.


Articolul 3. Drepturile și Obligațiile Băncii

3.1. Banca se obligă să:
a) Administreze contul bancar al Clientului în conformitate cu legislația în vigoare;
b) Asigure confidențialitatea informațiilor referitoare la conturile și operațiunile Clientului, cu excepția cazurilor prevăzute de lege;
c) Transmită Clientului notificări privind modificările tarifelor și condițiilor contractuale, cu cel puțin 30 de zile înainte de aplicarea acestora.

3.2. Banca are dreptul să:
a) Perceapă comisioanele și taxele stabilite în Lista de Tarife și Comisioane aplicabile;
b) Refuze executarea operațiunilor care contravin legislației sau termenilor acestui Contract.


Articolul 4. Drepturile și Obligațiile Clientului

4.1. Clientul se obligă să:
a) Furnizeze informații corecte și complete necesare deschiderii și administrării contului;
b) Notifice Banca cu privire la orice modificare a datelor personale;
c) Respecte termenele și condițiile de utilizare a contului.

4.2. Clientul are dreptul să:
a) Solicite informații despre conturile și operațiunile sale;
b) Închidă contul bancar în orice moment, cu respectarea prevederilor prezentului Contract.


Articolul 5. Condiții Financiare

5.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Băncii comisioane și taxe conform listei afișate la sediul și pe site-ul oficial al Băncii.
5.2. Dobânzile aplicabile contului sunt stabilite conform Politicii de Dobândă a Băncii și comunicate periodic Clientului.


Articolul 6. Durata Contractului

6.1. Prezentul Contract se încheie pe durată nedeterminată, începând cu data semnării de către ambele Părți.
6.2. Contractul poate fi reziliat de oricare dintre Părți, cu notificare scrisă prealabilă de 30 de zile.


Articolul 7. Confidențialitate și Protecția Datelor

7.1. Banca garantează păstrarea confidențialității datelor personale ale Clientului și se obligă să utilizeze aceste date exclusiv pentru scopurile prevăzute în Contract.
7.2. Clientul își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor personale în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).


Articolul 8. Forța Majoră

8.1. Părțile nu vor fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale cauzată de evenimente de forță majoră.
8.2. Partea afectată de forța majoră va notifica cealaltă Parte în termen de 5 zile de la apariția evenimentului.


Articolul 9. Litigii

9.1. Orice litigiu apărut în legătură cu acest Contract va fi soluționat pe cale amiabilă.
9.2. În caz de eșec, litigiul va fi înaintat instanței competente de pe raza sediului Băncii.


Articolul 10. Dispoziții Finale

10.1. Prezentul Contract constituie înțelegerea completă între Părți și înlocuiește orice alte acorduri anterioare.
10.2. Modificările acestui Contract se vor face exclusiv prin acte adiționale semnate de ambele Părți.


Semnături:

Banca:


(Nume și Funcție)

Clientul:


(Nume și Semnătură)

Chat