Comandă prestări servicii

Data: __________________________
Nr. comanda: ____________________
Destinatar: _______________________
Adresa: ___________________________
Telefon: ___________________________

Subsemnatul(a), ____________________________, în calitate de [reprezentant legal/administrator al] _______________________________ (denumită în continuare „Beneficiar”), prin prezenta, în conformitate cu prevederile contractuale și legislația în vigoare, solicit prestarea serviciilor menționate în continuare de către [Numele prestatorului] (denumit în continuare „Prestator”), la sediul/locația indicată în cadrul documentului de comandă.

1. Obiectul comenzii:

În baza acestei comenzi, Prestatorul se obligă să presteze următoarele servicii pentru Beneficiar:

  • Descrierea detaliată a serviciilor:
    • [Exemplu: Consultanță juridică privind înregistrarea unei firme]
    • [Exemplu: Lucrări de întreținere și reparare a echipamentelor industriale]
    • [Exemplu: Servicii de curățenie periodică în incinta clădirii]
    În funcție de necesitățile Beneficiarului și specificațiile agreate între părți, detaliile acestora vor fi completate la punctul „Anexe” al prezentului document.

2. Durata și Termenul de Execuție:

Prestatorul se angajează să finalizeze serviciile menționate mai sus în termen de __________ zile lucrătoare, începând cu data semnării comenzii. Termenul de finalizare poate fi prelungit de comun acord, cu notificarea prealabilă a părților implicate.

3. Locul Prestării Serviciilor:

Serviciile vor fi prestate la locația indicată de Beneficiar, la adresa ________________, sau, în funcție de natura serviciilor, într-un alt loc stabilit de comun acord.

4. Valoarea Totală a Comenzii și Modalități de Plată:

  • Valoarea totală estimată a comenzii este de ___________ RON (fără TVA), iar suma va fi facturată în conformitate cu tarifele și termenii stabiliți în cadrul contractului-cadru.
  • Plata se va efectua în [X] tranșe:
    • [Exemplu: 50% la semnarea comenzii]
    • [Exemplu: 50% la finalizarea prestării serviciilor]
    Termenul de plată pentru fiecare tranșă este de ___________ zile de la emiterea facturii corespunzătoare.

5. Obligațiile Prestatorului:

Prestatorul se obligă să:

  • Realizeze serviciile comandate conform standardelor profesionale și cu respectarea normelor legale în vigoare;
  • Furnizeze personal calificat pentru prestarea serviciilor, cu experiență relevantă în domeniul solicitat;
  • Asigure protecția datelor și informațiilor Beneficiarului, în conformitate cu reglementările legale aplicabile;
  • Informeze Beneficiarul despre orice modificare semnificativă a condițiilor de executare a serviciilor (ex: întârzieri, imposibilități tehnice, etc.).

6. Obligațiile Beneficiarului:

Beneficiarul se obligă să:

  • Pună la dispoziția Prestatorului toate informațiile și resursele necesare pentru prestarea corectă și în timp util a serviciilor;
  • Asigure accesul Prestatorului la locațiile unde se vor presta serviciile, în condiții de siguranță și conform programului convenit;
  • Efectueze plățile conform termenilor și condițiilor stipulate în acest document.

7. Confidențialitate:

Părțile sunt de acord să păstreze confidențialitatea asupra tuturor informațiilor legate de prestarea serviciilor și să nu dezvăluie aceste informații către terți fără acordul prealabil scris al celeilalte părți.

8. Condiții de Reziliere:

În cazul în care una dintre părți nu își respectă obligațiile asumate prin prezentul document, cealaltă parte poate rezilia comanda, notificând în prealabil, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare. Orice reziliere va fi făcută cu respectarea prevederilor legale aplicabile și a termenilor specifici stabiliți în prezentul acord.

9. Forța Majoră:

Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor sale din cauza unui eveniment de forță majoră, așa cum este definit de legislația în vigoare, care face imposibilă prestarea serviciilor în termenul convenit.

10. Alte Clauze:

  • Orice modificare a acestei comenzi va trebui să fie realizată în scris și semnată de ambele părți.
  • Disputele apărute în legătură cu prezentul document vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din ___________________.

Semnătura Beneficiarului:


[Reprezentant legal]
[Funcția]
[Semnătura]

Semnătura Prestatorului:


[Reprezentant legal]
[Funcția]
[Semnătura]


Acesta este un exemplu detaliat și formal de comandă pentru prestarea unor servicii, care poate fi personalizat în funcție de specificul fiecărei tranzacții și de natura serviciilor solicitate.

Chat