CERTIFICAT DE GARANȚIE PENTRU MOBILIER
Producător: ________________________
Distribuitor: ________________________
Număr de înregistrare: ________________________
Locație: ________________________
Data emiterii: ________________________
CĂTRE:
Client: ________________________
Adresa: ________________________
Telefon: ________________________
E-mail: ________________________
Subsemnatul [Numele Producentului / Distribuitorului], prin intermediul acestui Certificat de Garanție, oferă clientului următoarele condiții de garanție pentru produsele de mobilier achiziționate.
1. Descrierea produselor acoperite de acest certificat
Produsele care beneficiază de garanție sunt cele achiziționate de către client în data de _________, în urma procesului de achiziție documentat prin factura cu numărul _________. Aceste produse includ:
- Mobilier de birou (ex: birouri, scaune, dulapuri)
- Mobilier de living (ex: canapele, măsuțe, scaune)
- Mobilier pentru dormitor (ex: paturi, noptiere, dulapuri)
- Alte produse de mobilier conform listei anexate
2. Durata garanției
Perioada de garanție este de _________ ani/luni, începând cu data de achiziție a produsului, specificată pe factura însoțitoare.
- Produsele sunt acoperite de garanție în termen de _________ luni de la data livrării pentru defecte de fabricație.
- Produsele care prezintă defecte ce pot fi reparate vor beneficia de reparații gratuite în termenul stabilit mai sus.
3. Condiții de garanție
- Garanția acoperă orice defect de fabricație sau de material care apare în utilizarea normală a produsului.
- Garanția nu acoperă uzura normală a produsului (ex: zgârieturi, decolorări, deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau manipularea incorectă).
- Produsul trebuie să fie utilizat conform instrucțiunilor de întreținere și montaj specificate de producător.
- Garanția se aplică exclusiv clientului care a achiziționat produsul și nu este transferabilă unei terțe părți.
4. Drepturi și obligații ale clientului
Clientul se obligă să respecte instrucțiunile de montaj și întreținere ale produsului, asigurându-se că acesta este utilizat în scopul pentru care a fost conceput.
În cazul în care se constată un defect de fabricație, clientul va contacta distribuitorul/autorizat pentru a raporta defectul și a solicita soluționarea. Clientul trebuie să prezinte produsul împreună cu factura originală și certificat de garanție pentru validarea cererii de garanție.
5. Drepturi și obligații ale producătorului/distribuitorului
Producătorul sau distribuitorul va analiza și va soluționa cererea de garanție în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea reclamației. Soluțiile disponibile sunt:
- Repararea produsului defect, fără niciun cost suplimentar pentru client.
- Înlocuirea produsului defect cu unul identic sau similar în cazul în care produsul nu poate fi reparat.
- Returnarea sumei achitate pentru produsul defect, în cazul în care nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile.
6. Excluderi de la garanție
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
- Deteriorarea produsului din cauza unei manipulări incorecte sau neglijente (ex: lovituri, căzături, expunere la umiditate excesivă).
- Modificări sau reparări efectuate de către persoane neautorizate de către producător.
- Defecte cauzate de utilizarea produsului în scopuri pentru care nu a fost destinat.
- Deteriorări cauzate de expunerea la condiții extreme (ex: temperaturi extreme, substanțe chimice, incendii).
7. Procedura de returnare și soluționare a reclamațiilor
Pentru a solicita returnarea unui produs sau o reparație, clientul va urma procedura de mai jos:
- Contactarea distribuitorului/producătorului prin telefon, e-mail sau prin completarea unui formular online de reclamație.
- Predarea produsului la punctul de colectare convenit, însoțit de certificatul de garanție și factura.
- Verificarea produsului de către tehnicianul autorizat, care va stabili dacă este acoperit de garanție.
- Soluționarea cererii de garanție (reparație, înlocuire, returnare).
8. Alte condiții
- Garanția nu afectează drepturile legale ale consumatorului.
- În cazul în care produsul este returnat pentru defecte acoperite de garanție, cheltuielile de transport vor fi suportate de producător.
- În cazuri speciale, termenii garanției pot fi modificați cu acordul ambelor părți.
9. Confidențialitatea și protecția datelor personale
Toate datele personale ale clientului vor fi tratate conform legislației în vigoare privind protecția datelor personale și vor fi utilizate exclusiv pentru scopuri legate de procesul de garanție.
10. Clauze finale
Acest certificat de garanție este emis în conformitate cu legislația națională și europeană aplicabilă, și poate fi modificat sau actualizat doar prin acordul părților implicate.
În cazul oricăror dispute legate de acest certificat de garanție, părțile se angajează să încerce soluționarea pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va fi soluționată conform legislației naționale.
Semnătura producătorului/distribuitorului: ________________________
Semnătura clientului: ________________________
Acest certificat de garanție face parte integrantă din contractul de vânzare-cumpărare și trebuie păstrat de către client pentru eventuale revendicări în perioada de garanție.