Certificat de garanție

Nr. ____________ din ______________

1. Părțile implicate

Prezentul certificat de garanție (denumit în continuare „Certificatul”) este emis de către [Numele Companiei], cu sediul în [Adresa completă], înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. [Număr înregistrare] și având CUI [Codul Unic de Înregistrare], reprezentată de [Numele Reprezentantului], în calitate de furnizor, către [Numele Clientului], cu domiciliul în [Adresa Clientului], înregistrat în [registrul relevant] sub nr. [număr înregistrare], în calitate de beneficiar al garanției.

2. Obiectul garanției

Prin prezentul certificat, [Numele Companiei] garantează că produsul/produsele [denumirea produsului/produselor], achiziționate de [Numele Clientului] la data de _______________, beneficiază de o perioadă de garanție de [X] luni, respectiv până la data de _______________.

3. Condițiile de acordare a garanției

Garanția se acordă sub următoarele condiții:

a. Produsul trebuie să fie utilizat conform instrucțiunilor de utilizare și întreținere, conforme cu manualul tehnic al produsului.

b. Intervențiile sau modificările neautorizate asupra produsului de către terți sau de către utilizator, care nu sunt efectuate de personal autorizat al [Numele Companiei], duc la anularea garanției.

c. Folosirea produsului în scopuri diferite față de cele pentru care a fost destinat (inclusiv utilizarea necorespunzătoare, uzura excesivă, accidente, daune cauzate de agenți externi) va determina invalidarea garanției.

d. Produsul va fi reparat sau înlocuit gratuit în cadrul perioadei de garanție, doar în cazurile în care defectele se datorează unui viciu de fabricație sau materialului folosit, confirmate de către personalul tehnic al [Numele Companiei].

4. Excepții de la garanție

Prezentul certificat de garanție nu acoperă următoarele situații:

a. Daunele cauzate de accidente, incendii, inundații, lovituri sau alte evenimente neprevăzute care nu se află sub controlul direct al [Numele Companiei].

b. Defecte care rezultă din uzura normală a produsului (ex. deteriorarea elementelor consumabile: baterii, cabluri, accesorii etc.).

c. Produse care au fost utilizate într-un mediu de operare care nu respectă specificațiile tehnice sau pentru scopuri comerciale neautorizate.

d. Produse care au fost deschise, modificate sau reparate de către persoane neautorizate de către [Numele Companiei].

5. Procedura de returnare și reparare

În cazul în care produsul prezintă defecte acoperite de garanție, beneficiarul are dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea acestuia, conform următoarei proceduri:

a. Clientul trebuie să notifice [Numele Companiei] în termen de maxim 30 de zile de la constatarea defectului, printr-o cerere scrisă sau telefonică, oferind informații detaliate despre produs și natura defectului.

b. Produsul defect va fi trimis la sediul [Numele Companiei] sau la punctele de service desemnate, împreună cu copia facturii de achiziție și cu certificatul de garanție completat.

c. [Numele Companiei] va analiza produsul și va stabili dacă defectul este acoperit de garanție. În cazul în care produsul se află în perioada de garanție și defectul este confirmat, se va proceda la repararea acestuia, iar dacă nu este posibil, la înlocuirea produsului cu unul de același tip sau echivalent.

d. Termenul estimativ pentru reparație sau înlocuire este de [X] zile lucrătoare de la primirea produsului la sediul [Numele Companiei].

6. Drepturile consumatorului

Conform legislației aplicabile în vigoare, consumatorul beneficiază de drepturi suplimentare în caz de defecte ale produselor care nu sunt acoperite de această garanție, inclusiv dreptul de a solicita returnarea produsului sau reducerea prețului, în conformitate cu prevederile legale referitoare la garanțiile legale.

7. Responsabilitatea pentru daune

[Compania] nu va fi răspunzătoare pentru daune directe, indirecte, accidentale sau speciale, inclusiv pierderi de profit sau întreruperea activității, care pot rezulta din utilizarea incorectă sau defectuoasă a produsului.

8. Transferul drepturilor de garanție

În cazul vânzării produsului către o terță persoană, drepturile de garanție pot fi transferate acesteia doar dacă produsul nu a fost utilizat în mod necorespunzător și dacă termenul de garanție nu a expirat. În acest caz, este necesar ca noul proprietar să prezinte o copie a facturii originale de achiziție și certificatul de garanție valabil.

9. Dispoziții finale

Acest certificat de garanție este valabil doar pentru produsele achiziționate de la [Numele Companiei] sau de la distribuitorii autorizați ai acesteia și nu se extinde asupra produselor cumpărate de la terțe părți neautorizate.

Prin semnarea acestui certificat de garanție, beneficiarul acceptă toate termenii și condițiile menționate mai sus. Prezentul certificat este un document legal, în conformitate cu legislația în vigoare la data emiterii sale.

Semnătura furnizorului: _______________
Semnătura beneficiarului: _______________

Data emiterii: _______________
Locul emiterii: _______________

Acest certificat de garanție este însoțit de factura de achiziție a produsului, care trebuie păstrată pentru a beneficia de drepturile oferite de garanție.


Notă: Numele, adresele, termenele și alte detalii pot fi completate în mod corespunzător, în funcție de specificul fiecărei tranzacții și produs.

Chat