[Numele companiei]
[Adresa completă a companiei]
[Număr de telefon / email]
[Data]
Către: [Numele companiei sau al instituției]
Departamentul: [Departamentul relevant, ex. Serviciu Clienți, Relații Contractuale]
Adresa: [Adresa completă a companiei]
Subiect: Cerere de schimbare a titularului contractului [specificați tipul de contract – ex. de furnizare energie electrică, internet, servicii bancare, etc.]
Stimate Domn/Doamnă,
Subsemnatul/a _____________, în calitate de actual titular al contractului nr. _____________ încheiat între [numele companiei] și mine, vă adresez prin prezenta o cerere oficială privind schimbarea titularului acestui contract.
În temeiul dreptului de a solicita modificarea datelor personale în baza reglementărilor legale aplicabile și în conformitate cu termenii și condițiile stabilite în contractul menționat anterior, doresc ca persoana _____________ (numele complet al noii persoane care va prelua contractul), identificată prin CNP _____________ și având domiciliul în _____________, să devină titularul acestui contract în locul meu, începând cu data de _____________.
Motivul solicitării schimbării titularului este _____________ (specificați motivul, ex. transfer de locuință, schimbare a titularului pentru continuarea serviciilor, etc.). În acest sens, atașez la prezenta cerere următoarele documente necesare pentru procesarea solicitării:
- Copia actului de identitate al actualului titular (_____________);
- Copia actului de identitate al noii persoane care va deveni titular (_____________);
- [Alte documente relevante, ex. dovada schimbării de domiciliu, formular completat de preluare a contractului etc.];
- [Dacă este cazul, acordul scris al noii persoane pentru preluarea obligațiilor contractuale].
Înțeleg că, în urma modificării titularului, vor fi actualizate toate informațiile corespunzătoare în sistemele dumneavoastră și, dacă este cazul, voi fi informat/ă asupra eventualelor ajustări sau cerințe suplimentare necesare pentru finalizarea procesului.
De asemenea, vă rog să îmi confirmați, în scris, primirea acestei cereri și data estimată în care schimbarea va fi implementată. În cazul în care sunt necesare informații suplimentare sau documente adiționale, vă stau la dispoziție pentru a le furniza în cel mai scurt timp posibil.
Vă mulțumesc anticipat pentru promptitudinea și cooperarea dumneavoastră în soluționarea acestei cereri.
Cu deosebită considerație,
_____________ (semnătura actualului titular)
_____________ (numele complet)
_____________ (adresa completă)
_____________ (telefon/e-mail de contact)
Anexe:
- Copia actului de identitate al actualului titular;
- Copia actului de identitate al noii persoane titular;
- Alte documente relevante.