Către
Subiect: Cerere de încetare a Contractului Individual de Muncă prin acordul părților
Stimate Domnule/Doamnă [Nume Prenume],
Subsemnatul(a), _____________, angajat(ă) al companiei [Numele Companiei], în funcția de [Funcția Detinută], având CNP _____________, domiciliat(ă) în [Adresa Completă], doresc prin prezenta să formulez o cerere de încetare a Contractului meu Individual de Muncă (CIM) încheiat cu [Numele Companiei], cu acordul părților, în conformitate cu dispozițiile art. 56 alin. (1) lit. c) din Codul Muncii, republicat, care reglementează încetarea contractului individual de muncă prin acordul părților.
Această cerere este formulată ca urmare a înțelegerii și acordului nostru prealabil, bazat pe dorința reciprocă de a încheia raporturile de muncă, fără a fi necesară o procedură de concediere sau o reziliere unilaterală din partea niciuneia dintre părți. În urma discuțiilor și negocierilor avute, am ajuns la concluzia că o încetare amiabilă a relației de muncă este soluția optimă în acest moment, având în vedere contextul [motivația personală, profesională sau organizatorică], care nu mai permite continuarea activității în cadrul companiei [Numele Companiei].
Conform înțelegerii noastre, doresc ca data încetării raporturilor de muncă să fie stabilită pentru [Data Convenită], dată care reprezintă termenul final al activității mele în cadrul companiei. În această perioadă, mă angajez să finalizez toate sarcinile aflate în derulare și să respect toate obligațiile care mi-au fost stabilite în conformitate cu normele interne ale companiei.
În contextul acordului nostru, solicit ca toate formalitățile administrative necesare încetării contractului să fie îndeplinite, inclusiv:
- Eliberarea unui certificat de muncă care să reflecte perioada efectivă de activitate prestată în cadrul companiei.
- Calculul și plata tuturor drepturilor salariale care se cuvin până la data încetării contractului, inclusiv eventualele indemnizații, bonusuri sau alte sume datorate conform reglementărilor interne ale companiei și legislației în vigoare.
- Predarea tuturor bunurilor care au fost puse la dispoziție în vederea desfășurării activității, inclusiv [exemplu: echipamente, documente, tichete de masă, carduri de acces, etc.].
- Încheierea tuturor raporturilor financiare și semnarea documentelor necesare pentru închiderea definitivă a oricăror obligații financiare sau de altă natură.
De asemenea, vă rog să confirmați, prin semnătura dumneavoastră pe acest document, acordul părților privind încetarea contractului individual de muncă în termenii și condițiile stipulate mai sus.
În cazul în care sunt necesare alte informații suplimentare sau documente pentru a facilita procesul de încetare a contractului, vă rog să mă informați în timp util.
Vă mulțumesc pentru sprijinul acordat și pentru colaborarea avută pe întreaga perioadă de desfășurare a raporturilor de muncă, iar în continuare, vă doresc mult succes în activitatea companiei.
Data: ________________
Semnătura angajatului: _______________________
Semnătura reprezentantului angajatorului: _______________________
Acesta este un model detaliat de cerere de încetare a contractului individual de muncă, redactat într-un limbaj profesional și care include toate etapele administrative necesare, astfel încât să fie completă și conformă cu reglementările legale.